بدستور رژیم آل‌خلیفه:

برق منزل مسکونی آیت‌الله شیخ "عیسی قاسم" قطع شد

کدخبر: 2060827

مسئولان رژیم "آل خلیفه" در راستای اقدامات خود برای تحت فشار گذاشتن چهره‌های مبارز این کشور برق منزل آیت‌الله "شیخ عیسی قاسم" را قطع کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسئولان رژیم آل خلیفه در ادامه اقدامات خود علیه چهره‌های مخالف و حامیانشان، برق منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین و خانه‌های اطراف آن و نیز میدان "الفداء" در منطقه الدراز را قطع کردند.

همچنین مسئولان آل خلیفه یک کودک به نام "مصطفی المتغوی" و تعدادی دیگر را به اتهام تجمع در منطقه الدراز به مدت 15 روز بازداشت کردند.

محمد المسلم، رئیس دفتر دادستانی استان "الشمالیه" بحرین در این رابطه گفت: دادستانی کل از مرکز پلیس "البریع" گزارشی مبنی بر تجمع گروهی در منطقه الدراز دریافت کرد که در آن هویت برخی از تجمع کنندگان مشخص شده بود.

دادستانی به محض دریافت این گزارش تحقیقات در این زمینه را آغاز کرد و پس از بازجویی از دو متهم آنها را به اتهام شرکت در تجمعی غیرقانونی در الدراز دستور حبسشان را صادر کرد.

آل خلیفه از تاریخ 20 ژوئن گذشته در راستای محاصره و تحت فشار گذاشتن منطقه الدراز سلسله بازداشت‌ها و محاکمه‌هایی را آغاز کرده و پس از آنکه حامیان شیخ عیسی قاسم اعلام کردند در اعتراض به لغو تابعیت این عالم شیعه در مقابل منزل وی دست به تحصن خواهند زد آل خلیفه منطقه را محاصره کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: