پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت جنایات آل‌ سعود + تصاویر و متن بیانیه

کدخبر: 2061189

راهپیمایی اقشار مختلف مردم در محکومیت جنایات آل‌ سعود و حمایت از خانواده‌های شهدای منا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مراسم راهپیمایی نمازگزاران نمازجمعه این هفته تهران در محکومیت جنایات آل‌سعود و به شهادت رساندن بیش از 8 هزار تن از حجاج کشورهای اسلامی در حج سال گذشته برگزار شد.

نمازگزاران تهرانی در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم آل‌خلیفه در بحرین و لغو تابعیت شیخ عیسی‌قاسم عالم مبارز بحرینی را نیز محکوم کردند.

مراسم راهپیمایی در محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه و نیز در حمایت از خانواده‌های شهدای فاجعه منا از مقابل در اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب آغاز شد و تا میدان انقلاب ادامه داشت.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات گسترده در محکومیت جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم در پایان تجمع عظیم خود بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بســم‌الله الـرحمن الـرحیم»

ملت بزرگ و بصیر انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در این مراسم تظاهرات ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر فاجعۀ دلخراش و اندوهناک منا، در اولین سالگرد آن؛ اینگونه اقدامات ضد حقـوق‌بشـری، غیرانسـانی و ددمنشانۀ شـجـرۀ خبـیثـۀ مـلعـونـه آل‌سـعـود را در کشـتار ضـیـوف‌الرحمـان و حجـاج بیـت‌الله الحـرام در مسجد‌الحرام و منا و کشـتار و سرکوب و قتل عام مسلمانان و مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و بی‌دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم" را به شدت محکوم می‌کند.

ما تظاهرات‌کنندگان در حمایت از رهنمودها و فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» علیه خباثت‌های رژیم دست‌نشانده و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه بار دیگر اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از اینگونه اقدامات ضدانسانی و غیرمسئولانۀ آل‌سعود خائن‌الحرمین اعلام کرده و در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه در سراسر کشور "مرگ آل‌سعود و آل‌خلیفه" را فریاد می‌زنیم.

ملت شجاع و بصیر ایران اسلامی صراحتاً اعلام می‌دارد تا همراه و همگام با سایر ملت‌های آزاده و مسلمان و "امت بزرگ رسول‌الله"، ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر فاجعۀ منا و مسجدالحرام، حمایت همه جانبۀ خود را از مردم مظلوم یمن، سوریه و رهبر بزرگ مسلمانان بحرین و مردم مظلوم آن اعلام می‌دارد و به رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه این مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ام‌الفساد، هشدار می‌دهد که اگر آل‌سعود خائن مسئولیت اقدامات خود را در جنایت هولناک سرزمین منا نپیذیرد و درصدد جبران و اصلاح اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود نیز در سایر بلاد اسلامی بر نیاید و نیز همچنین اگر رژیم فاسد آل‌خلیفه از سرکوب مردم مظلوم و ستمدیدۀ خود و هتک حرمت رهبران و مراجع بزرگ دینی به ویژه "آیت‌الله شیخ عیسی قاسم " دست برندارد، به زودی زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان به ویژه جوانان حزب‌الله برای همیشۀ تاریخ دفن خواهد شد.

ارسال نظر: