مایدا: دختران والیبال ایران کار بزرگی انجام دادند/ ملی‌پوشان به یک خودباوری و اعتماد به نفس خوبی رسیدند

کدخبر: 2061594

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره کسب عنوان پنجمی دختران ایران در آسیا، گفت: شاگردان من کار بزرگی کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ بعد از کسب پیروزی مقابل نماینده ویتنام و رسیدن به مقام پنجم مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، گفت: دختران والیبال ایران امروز کار بزرگی انجام دادند. آن ها موفق شدند برای نخستین بار به مقامی دست پیدا کنند که بیش از این سابقه نداشت.

مایدا اضافه کرد: احساس می‌کنم بازیکنانم در این مسابقات به یک خودباوری و اعتماد به نفس خوبی رسیدند. آن‌ها با پیروزی هایی که کسب کردند به این نتیجه رسیدند که توانایی شکست دادن حریفان خود را دارند.

سرمربی تیم ایران درباره دیدار با ویتنام و کسب پیروزی در این مسابقه گفت: ویتنام حریف سرسختی بود. با این حال ما این تیم را آنالیز کرده بودیم.

وی درخصوص وضعیت آسیب دیدگی شبنم علیخانی گفت: این بازیکن اواخر ست دوم از ناحیه زانو احساس درد کرد و من مجبور به تعویض این بازیکن شدم. نگران وضعیتش هستم و امیدوارم شرایطش برای مسابقات بعدی در ویتنام بهتر شود.

مایدا در خصوص رقابت‌های AVC کاپ گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما باید با تمام توان در آن‌ حاضر شویم. حضور در رقابت های باشگاه های آسیا شرایط خوبی برای تیم ما مهیا کرد که با آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری راهی ویتنام شویم.

ارسال نظر: