پیام تبریک لاریجانی به رؤسای مجالس و مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان

کدخبر: 2061699

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به رؤسای مجالس و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان اسلام فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش‌ « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به همتایان خود در کشورهای مسلمان و جمعی دیگر از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان اسلام تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با کمال خرسندی فرارسیدن عید بزرگ اسلامی، عید سعید قربان را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

اجتماع بزرگ مسلمانان جهان در مناسب عظیم حج برکات فراوانی را برای امت اسلامی دربردارد که مهم‌ترین آن تقویت روح ایمان و پرهیزکاری، برادری و همدلی میان امتی است که در بیان خداوند عزیز و حکیم بهترین امت‌هاست.

عالیجناب‌ها

نگاهی به مشکلات و مسائل فراروی امت اسلامی به‌ویژه تداوم ظلم بزرگ اشغال سرزمین‌های فلسطین و قدس شریف و فتنه تروریسم تکفیری به‌روشنی ضرورت و اهمیت تقویت و تحکیم وحدت، یکپارچگی و دوری از هر گونه تفرقه و اختلاف میان برادران ایمانی مسلمان را با هر رنگ، نژاد و مذهبی یادآور می‌شود.

رجاء واثق دارم تحکیم دوستی و برادری بر پایه دین مبین اسلام میان کشورهای اسلامی مهم‌ترین اولویت و تنها راه عبور از مقطع سرنوشت‌ساز و دشوار کنونی است. در این راستا مایلم آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت پیوندهای دوستانه و برادرانه و هم‌فکری میان مجالس کشورهای اسلامی جهت حل مشکلات فراروی جهان اسلام از جمله احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را مورد تأکید قرار دهم.

موفقیت روزافزون جنابعالی، سربلندی و عزت امت اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر: