مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

فردا، اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته

کدخبر: 2061801

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی گفت: اسامی پذیرفته شدگان در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 روز سه شنبه 23 شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: 68 هزار و 806 داوطلب در این دوره ها پذیرفته خواهند شد و قادر خواهند بود دوره کاردانی به کارشناسی را طی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 اذعان کرد: برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مرد هستند.

توکلی در رابطه با وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون های مختلف اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد سراسری اظهار کرد: پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال حاضر می توانند ثبت نام مشروط خود را انجام دهند و پس از آن دانشگاه ها وضعیت آنها را مورد بررسی قرار داده و از سازمان سنجش در رابطه با وضعیت دانشجو استعلام می گیرند.

وی در خصوص وضعیت دانشجویانی که معدل خود را زمان ثبت نام در سایت سنجش به اشتباه وارد کرده باشند، خاطر نشان کرد: در صورتی که در معدل اعلامی دانشجو با معدل اصلی آن تفاوت زیادی مشاهده شود احتمال عدم پذیرش دانشجو در دانشگاه وجود دارد و پس از بررسی، وضعیت دانشجو مشخص و در رابطه با آن تعیین تکلیف می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور تاکید کرد: در صورتی که معدل اعلامی تفاوت چندانی با معدل واقعی نداشته باشد این احتمال وجود دارد که رشته ای که در آن دانشجو پذیرفته شده تغییر کرده و رشته جدیدی برای ثبت نام آن در نظر گرفته شود.

مبع: میزان

ارسال نظر: