در حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال؛

نخستین تمرین توپی شاگردان مایدا برگزار شد

کدخبر: 2061993

دختران تیم ملی والیبال ایران امروز نخستین جلسه تمرین خود در کشور ویتنام را در حالی برگزار کردند که نایب رییس بانوان در این جلسه تمرینی حضور داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که روز گذشته به ویتنام رسید، صبح امروز نخستین تمرین خود را برگزار کرد.

شاگردان مایدا از ساعت 9:30 به وقت ویتنام در سالن برگزاری مسابقات زیر نظر مربیان خود به انجام تمرینات توپی پرداختند و فاکتورهای مختلف از جمله دریافت، سرویس و حمله را تمرین کردند.

این تمرین تیم ملی والیبال بانوان ایران در حالی برگزار شد که زهره میرسپاسی، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در این جلسه از تمرین حضور داشت و در پایان تمرین با ملی‌پوشان صحبت کرد.

مهسا کدخدا، دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز حضور نداشت. تیم ملی والیبال بانوان ایران عصر امروز یک جلسه تمرین بدنسازی را برگزار خواهد کرد.

پنجمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون آسیا (AVC کاپ) از فردا آغاز خواهد شد و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گام نخست از ساعت 20:30 به وقت محلی و 18 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام که میزبان این رقابت‌هاست به میدان خواهد رفت.

دختران والیبال ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های ویتنام، چین تایپه و تایلند هم گروه هستند.

ارسال نظر: