مدیرعامل باشگاه بانک‌سرمایه: بزرگی نام ایران الویت تمام تیم‌ها است

کدخبر: 2062093

بعد از تاریخ‌سازی بانوان تیم والیبال بانک سرمایه در باشگاه‌های آسیا مدیرعامل این تیم از برنامه‌ریزی‌های آن‌ها در بخش مردان و زنان در راه موفقیت‌های آسیایی می‌گوید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روز یکشنبه تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با نتیجه 3 بر صفر پست بانک چین تایپه را شکست داد تا برای اولین بار یک تیم ایرانی در بخش زنان به عنوان پنجمی آسیا دست پیدا کند.

نقی نائیجی مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه که هفته گذشته هم قهرمانی در مردان آسیا را تجربه کردند در مورد این نتیجه گفت: اینکه تیم ما در لیگ و آسیا و حتی جهان موفق باشد جزو برنامه‌های اصلی ما است اما نه ما بلکه فکر می‌کنم تمام تیم‌ها هدف اصلی‌شان موفقیت والیبال ایران و مطرح شدن اسم کشورمان در صحنه‌های بین‌المللی است.

وی افزود: اتفاقی که بانوان ایرانی در باشگاه های آسیا با لباس بانک سرمایه از خود بجا گذاشتند تا سال ها در اذهان ماندگار خواهد ماند چراکه این نتیجه برای اولین بار در رده آسیایی برای دختران ایرانی به دست آمد. برای ما این نتیجه ضمن اینکه موفقیت آمیز محسوب می‌شود به عنوان یک ایرانی به آن افتخار هم می‌کنیم و به نظرم اینکه همه برای نام ایران تلاش کنند، اولویت اکثریت است.

او در مورد برنامه‌های این تیم برای لیگ جاری اظهار داشت: خوشبختانه یکی از بهترین نتایج سال‌های اخیر یک تیم تازه وارد به والیبال با بانک سرمایه رقم خورد. ما در اولین سال حضور توانستیم قهرمان ایران و آسیا شویم. خوشبختانه عنوان پنجمی بانوان در آسیا هم بسیار برای ما خوشایند بود و اینکه شاید در حوزه بانوان هم بانک سرمایه در لیگ ایران تیم داری کند. این موضوع هنوز قطعی نیست اما با دقت بررسی خواهد شد.

ارسال نظر: