آغاز اکران گسترده فیلم های چهارمین جشنواره فیلم مدرسه

کدخبر: 2063507

این اکران ها از ابتدای این هفته ۲۷ شهریورماه در مدارس کشور و محافل فرهنگی عمومی برگزار می شود و تا زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تداوم می یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با مشخص شدن فیلم های راه یافته به بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، اکران گسترده فیلم‌های این جشنواره در نقاط سراسر کشور آغاز شد.

این اکران ها از ابتدای این هفته 27 شهریورماه در مدارس کشور و محافل فرهنگی عمومی برگزار می شود و تا زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تداوم می یابد.

گفتنی است 530 فیلم به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند و داوری هنری و مردمی برای این فیلم ها آغاز شده است.

در بخش داوری مردمی از طریق سایت «هنروما» به آدرس honaroma.ir هر یک از آثار جشنواره از ۷ جنبه جذابیت، تاثیرگذاری، داستان پردازی، بازی، فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی مورد ارزیابی و رتبه دهی قرار می گیرند.

در کنار داوری مردمی، داوری هنری جشنواره نیز آغاز شده است. نتایج نهایی داوری هر دو بخش به زودی و در اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه مشخص می شوند.

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در 5 بخش فیلم‌‎های داستانی، مستند، علمی- آموزشی، انیمیشن و تیزر تبلیغاتی و با موضوع آزاد، در راستای طرح شهاب وزارت آموزش و پرورش و با هدف شناخت و هدایت دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر به منظور پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنری در سطح کشور، توسط موسسه «هنروما» و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود

ارسال نظر: