جام‌جهانی فوتسال - کلمبیا

ادامه تاریخ‌سازی تیم ملی فوتسال ایران/ شاگردان ناظم الشریعه به نیمه‌نهایی راه یافتند/ روسیه حریف ایران شد

کدخبر: 2064495

تیم ملی فوتسال ایران با شکست پاراگوئه به مرحله‌ نیم‌نهایی جام جهانی فوتسال راه یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال در کلمبیا بامداد امروز (یک‌شنبه) به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت ودر یک دیدار تماشایی با شکست 4 بر 3 این تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در نیمه نخست این دیدار ابتدا با گل مارتینز عقب افتادند اما در ادامه با یک بازی روان و تماشایی توسط اسماعیل‌پور به گل تساوی دست یافتند. بعد از این گل ملی‌پوشان ایران باز هم به حملات خود ادامه دادند اما در لحظات پایانی نیمه نخست و روی یک غفلت گل دوم را توسط سالاس دریافت کردند تا نیمه نخست این دیدار را با شکست به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم شاگردان ناظم الشریعه بازی را در دست گرفتند و پاراگوئه را مجبور به ارائه یک بازی دفاعی کردند . دفاع پاراگوئه در این نیمه بالاخره توسط شوت سهمگین جاوید برهم ریخت تا دو تیم به تساوی 2-2 دست یابند. بعد از این گل باز هم ملی‌پوشان ایران از شدت حملات خود کم نکردند تا بالاخره در دقیقه 26 این نیمه توسط جاوید برای اولین بار در این مسابقه به گل برتری دست پیدا کنند.

پاراگوئه بعد از گل دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و به شیوه پاور پلی روی آورد و در نهایت بر اثر اشتباه خط دفاعی ایران در دقیقه 28 نیمه دوم توسط ویالبا به گل تساوی دست یافت تا مجددا بازی به تساوی کشیده شود. در 2 دقیقه پایانی این دیدار حملات دو تیم اثری نداشت تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

نیمه نخست وقت اضافه اول نیز در حالی که با حملات ایران پیگیری شد و پاراگوئه کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یافت اما تیم ملی ایران در وقت اضافه دوم نیز دست از حملات خود برنداشت تا در نهایت در حالی که 22 ثانیه به پایان مسابقه زمان باقیذ مانده بود توسط اسماعیل‌پور به گل چهارم و برتری خود دست یابد و با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

تیم ملی فوتبال روسیه نیز با شکست تیم اسپانیا به مرحله نیمه نهایی راه یافت و حریف ایران در این مرحله شد.

ارسال نظر: