ناظم‌الشریعه: درخصوص لباس‌های پاره تیم ملی حرفی ندارم/ از کفاشیان گله دارم

کدخبر: 2065009

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به اینکه واقعا صحت دارد لباس‌های تیم پاره بوده و بچه‌ها آن را دوخته‌اند گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم، اینها واقعیت‌هایی است که آقای تاج آمدند و گفتند خودشان آن را پیگیری می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کاری که ما انجام دادیم وظیفه مان بود. بچه ها کار بزرگی کردند بچه ها و امیدواریم لبخند روی لب مردم آورده باشیم.

وی ادامه داد: چهار تیمی که به نیمه نهایی آمده اند شاید هیچ وقت دوباره چنین فرصتی پیدا نکنند ولی برای ما از همه بیشتر چون چندین سال منتظر این لحظه بودیم و اگر بتوانیم به فینال برویم شرایط ویژه ای برای فوتسال پیش می آید و این روی نگاه ویژه به فوتسال خیلی تاثیرگذار است.

ناظم الشریعه گفت: ما واقعا دوست داریم برویم قهرمان جهان شویم ولی کاری که تا الان کردیم کارستان بوده است. بچه ها همه در اختیار تیم بوده اند و کاملا یکدست به تمام حرف های ما گوش کرده اند و این برای هر تیمی نعمت است.

سرمربی تیم ملی درباره پاداش کمی که برای بازیکان در نظر گرفته شده گفت: شما حرف دل ما را زدید. آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال به اینجا آمدند و جلسه خوبی با بازیکنان داشتند و قول هایی دادند. متاسفانه در داخل کشور صحبت هایی می شود و هرکس صحبتی می کند که باعث می شود هماهنگی وجود نداشته باشد. دیدم مقام محترم وزارت هم صحبت کردند و هرچه این صحبت ها از جاهای مختلف بیشتر شود نتیجه کمتر دارد. ما خیلی دنبال آن نیستیم که به پاداش برسیم و به آن فکر کنیم و بچه ها با روحیه به تمرین هایشان ادامه می دهند.

وی در پاسخ به این که آیا علی کفاشیان به کلمبیا آمد با شما دیدار کرد یا خیر گفت: آقای کفاشیان پیش ما نیامدند و به یک شهر دیگر رفتند. من در تماس با ایشان گله کردم و گفتم خیلی از شما توقع داشتیم که بیایید اما نیامدید. اما آقای افتخاری قرار هست به اینجا بیایند و دیدار با ایشان آرامش خاصی به تیم ما می دهد.

ناظم الشریعه در پاسخ به اینکه واقعا صحت دارد لباس های تیم پاره بوده و بچه ها آن را دوخته اند گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم. اینها واقعیت هایی است که آقای تاج آمدند و گفتند خودشان آن را پیگیری می کنند و اصلا درباره آن صحبت نکنیم و قرار است پیگیری شود.

ارسال نظر: