برانکو: رفیعی فعلا با تراکتورسازی قرارداد دارد/ باید شرایط دژاگه را بررسی کنیم

کدخبر: 2065257

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که با قلعه‌نویی دوست هستم و ما دوستان بزرگ و رقبای بزرگی هم هستیم. صحبتی با سروش رفیعی نداشتیم و به دوست و رقیبم تراکتورسازی احترام می‌گذارم و فعلا این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کشور من کرواسی هم برای استقلال خودش جنگید و من شرایط آنها را درک می‌کنم. فرصت خوبی بود و این جانبازان بیهوده جان خود را تقدیم وطن شان نکردند. تمام این راحتی و رفاه ایران را مدیون جانفشانی آنها هستیم.

وی افزود: در مورد جام حذفی باید بگویم بدون ملی پوشان هستیم اما به سایر بازیکنانم اعتماد دارم و به برد پرسپولیس شک ندارم.

برانکو تصریح کرد: شرایط غیر منتظره در جام حذفی ممکن است پیش بیاید و من در ابتدای فصل گفتم که در هر سه جام می‌خواهیم مدعی باشیم و با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم می‌خواهم که پیروز شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم. به بازیکنان تیم اعتماد دارم و یک لحظه هم به آنها شک نمی‌کنم و مطمئنم آنها به بهترین شکل بازی خواهند کرد. این اولین مرتبه ای است که بازیکنان ذخیره ما باهم بازی می‌کنند اما دلیلی برای نتیجه نگرفتن ما نخواهد بود.

ایوانکوویچ در مورد اینکه بین فوتبال بد و نتیجه خوب یا فوتبال خوب یا نتیجه بد کدام را انتخاب می‌کند، گفت: همیشه نتیجه مهم‌ترین گزینه است و فقط برد در خاطرات می‌ماند و زیبایی‌های بازی در خاطرات نمی‌ماند اما باید به زیبایی بازی کنیم که نتیجه‌اش هم در خاطره ها بماند. مثلا بازی با سپاهان در کنار یک نتیجه عالی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما همیشه این شرایط فراهم نیست. زندگی ما از فوتبال می‌گذرد و همین بردها به تیم اعتماد به نفس می‌دهد و همیشه تلاش می‌کنیم بازی مان هم به زیبایی نتیجه باشد مثل بازی با سپاهان.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره با سروش رفیعی و صحبت با امیر قلعه نویی گفت: خوشحالم که با قلعه‌نویی دوست هستم و ما دوستان بزرگ و رقبای بزرگی هم هستیم. صحبتی با سروش رفیعی نداشتیم و به دوست و رقیبم تراکتورسازی احترام می‌گذارم و فعلا این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارد نمی‌دانم با فولاد خوزستان هم این بازیکن هم قرارداد دارد یا نه.

برانکو در مورد جذب اشکان دژاگه گفت: فعلا فهرست تیم ما پر است و باید در نیم فصل ببینم که شرایط چگونه است. دژاگه در بوندس لیگا بازی کرده و بازی های بین المللی زیادی داشته و بازیکن خوبی است اما موضوع این است که این بازیکن در چه وضعیتی هست.

برانکو در مورد علمکرد شجاع خلیل زاده در بازی با سپاهان گفت: شجاع خلیل زاده بهترین مدافع تیم سپاهان در آن بازی بود و ما خیلی خوب بودیم و اجازه ندادیم در خط دفاع شان نفس بکشند. شجاع می‌خواهد در سپاهان بماند و بهترین بازی‌اش را برای این تیم انجام می‌دهد و آنطور که او را می‌شناسم او یک ورزشکار واقعی است و در تراکتورسازی هم با حداکثر توانش بازی کرده اما ما عملکرد خوبی داشتیم و آنها تحت فشار بودند. زود است در مورد این مساله صحبت کنیم. خیلی سخت بازیکنی می‌توان پیدا کرد که فقط در آسیا بازی کنند یا خیلی گران هستند یا برای 6 بازی به یک تیم نمی‌‌آیند.

سرمربی پرسپولیس در مورد استفاده از رامین رضائیان و اینکه به خاطر نظمش به او بازی نمی‌دهد، گفت: من هم به او و همه بازیکنان تیم گفته‌ام که همه مربیان بازیکنان خوب را دوست دارند. رامین رضائیان به تیم ما آمده و 8-9 تمرین با ما داشته است و بعد یکماه نیست و ما اکنون خط دفاع با ثبات و مطمئنی داریم که در 7 مسابقه فقط 2 گل خورده است و طبیعی است که تیمی که برنده می‌شود تغییر پیدا نمی‌کند خواهیم دید چه زمانی به این بازیکن بازی می‌رسد.

برانکو در مورد سالگرد هادی نوروزی و اینکه در کپور چال خواهد بود یا نه گفت: باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. باشگاه تصمیم مقتضی را در این مورد خواهد گرفت.

ارسال نظر: