"همراه اول" اسپانسر فوتبال ایران می‌شود؟

کدخبر: 2065296

با قطع همکاری همراه اول با سامانه ۳۰۴۰ به احتمال فروان قرارداد فناپ به عنوان اسپانسر با سازمان لیگ فسخ خواهد شد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، شرکت فناپ با گذشت چند هفته از آغاز لیگ شانزدهم تبلیغات فوتبال ایران را در ازای پرداخت 50 میلیارد تومان برای مدت یک فصل در اختیار گرفت و امیدوار بود که بتواند سود خوبی از حضور یک ساله‌اش در فوتبال ایران بدست بیاورد. این شرکت در اولین اقدام سامانه پیامکی با نام 3040 طراحی کرد و از 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی خواست که با سامانه 3090 قطع همکاری کنند و فعالیت‌شان را از این به بعد با این سامان ادامه بدهند. این موضوع با شکایت این 3 باشگاه روبرو شد و به دنبال این مساله شرکت همراه اول سامانه 3090 را به عنوان تنها سامانه اصلی فوتبال ایران معرفی کرد. با این شرایط قرارداد فناپ با شرکت همراه اول لغو شد و به این ترتیب به احتمال فراوان قرارداد فناپ با فوتبال ایران لغو خواهد شد.

امیرعابدینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به « نسیم آنلاین » گفت: قرارداد فناپ احتمالا با فوتبال ایران فسخ خواهد شد و آنها باید به ما خسارت بدهند. آنها خودشان دوست ندارند با همراه اول وارد دعوا بشوند و حتی اگر اپراتور دیگری را هم انتخاب می‌کردند باید قبول می‌کردیم با آنها ادامه بدهیم ولی آنها نمی‌خواهند این کار را انجام بدهند.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود همراه اول قرار است از این به بعد به عنوان اسپانسر فوتبال ایران فعالیت کند هم گفت: فردا جلسه‌ای با شرکت پردیس اول برگزار می‌کنیم، این شرکت وابسته به همراه اول است و اگر توافق کنیم با آنها قرارداد امضا می‌کنیم. اگر توافق نشد به دنبال راه‌های دیگری می‌گردیم.

ارسال نظر: