واکنش سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی به انتشار یک گزارش

کدخبر: 2065428

گزارش مذکور مبتنی بر اطلاعات موجود و ارایه شده از سوی شرکت های سرمایه پذیر بوده و بر این اساس نیز اظهار نظر می شود،بنابراین گزارش مذبور برای شرکت های بورسی و از جمله این شرکت عادی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال توضیحاتی نسبت به انتشار گزارشی با عنوان پیش بینی اشتباه 706 میلیاردی در نسیم آنلاین واکنش نشان داد.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در توضیحات خویش آورده است: در تیتر این خبر، عنوان پیش بینی اشتباه 706 میلیاردی آورده شده که این امریک پیش داوری بوده ، زیرا گزارش مذکور که بر روی سامانه اطلاع رسانی سازمان بورس به تاریخ سوم مهر ماه سالجاری نیز قرار گرفته، مربوط به پیش بینی سال مالی آتی این شرکت با در نظر گرفتن روندهای تولید وفروش وپیش بینی سودهای آتی شرکت هاست. این شرکت در ادامه افزوده:درصورتی اشتباه یا درست بودن آن قابل احراز است که دوره مورد نظر به اتمام برسد، بنابراین تیتر استفاده شده نادرست است.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری توضیح داده که گزارش مذکور مبتنی برا طلاعات موجود و ارایه شده از سوی شرکت های سرمایه پذیر بوده و براین اساس نیز اظهار نظر می شود،بنابراین گزارش مذبور برای شرکت های بورسی و از جمله این شرکت عادی است.

در انتهای این پاسخ تاکید شده:تغییرات با اهمیت در قالب اطلاعیه ها، گزارش ها و از جمله گزارش حسابرسی، همواره به صورت منظم تهیه و از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان بورس در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

ارسال نظر: