نگرانی باشگاه تراکتورسازی از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام

کدخبر: 2065470

مدیرعامل تراکتورسازی طی ۲ نامه جداگانه از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درخواست کرد تا نگرانی‌های هواداران و اعضای باشگاه را درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برطرف نمایند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی 2 نامه جداگانه از مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درخواست کرد تا نگرانی‌های هواداران و اعضای باشگاه تراکتورسازی را درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برطرف نمایند.

متن این 2 نامه به شرح زیر است: با سلام و تحیت ابتدا لازم می‌دانم از تلاش‌های آن اداره کل برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) که البته طولانی شدن آن موجب بروز مشکلات معنوی و مادی (شامل عدم حضور هواداران و عدم کسب درآمد در ورزشگاه یادگار) برای باشگاه تراکتورسازی شده، تشکر کنم. به اطلاع می‌رسانم ما در چند هفته گذشته به جهت استاندارد نبودن زمین تمرینی باشگاه برای برگزاری بازی رسمی با مشکلات فراوانی مواجه شدیم بااین‌وجود امیدوار بودیم با آماده شدن ورزشگاه یادگار امام (ره) بتوانیم شاهد حضور خیل عظیم تماشاگران و برگزاری مسابقات در یک ورزشگاه استاندارد باشیم. در مقطع کنونی که شاهد پهن کردن چمن در ورزشگاه هستیم اما شواهد متعدد موجب نگرانی شدید و جدی هواداران و باشگاه گردیده است. در تصاویر وضعیت چمن ورزشگاه نامطلوب است و همین موضوع موجب نگرانی طرفداران تراکتور، مربیان، بازیکنان و اعضای این باشگاه شده است. بی‌تردید ازآنجاکه قرار به برگزاری سایر دیدارهای تراکتورسازی در آن ورزشگاه می‌باشد کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه می‌تواند تأثیر نامطلوبی در روند فعلی تیم تراکتورسازی برجای بگذارد. در پایان از شما برادر گرامی می‌خواهم با تدبیر خود موجب برطرف شدن نگرانی هواداران و اعضای باشگاه تراکتورسازی شوید و اقدامات لازم را برای مطلوب بودن چمن ورزشگاه انجام دهید تا تیم تراکتورسازی بتواند در یک ورزشگاه استاندارد با زمین چمن مناسب، جشن قهرمانی را به امید خداوند متعال در حضور خیل هوادارانش برگزار نماید. برای جنابعالی و همکارانتان آرزوی توفیق دارم. مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتورسازی تبریز مصطفی آجورلو

ارسال نظر: