بهروان: بهتر است ۳۲ تیم قدرتمند در جام حذفی شرکت کنند

کدخبر: 2065496

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بهتر است که جام حذفی فوتبال با ۳۲ تیم قوی برگزار شود تا دیگر شاهد انصراف تیم‌ها نباشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه در مورد علت انصراف تیم‌ها از جام حذفی گفت: دلیل اصلی انصراف تیم‌ها فشردگی مسابقات نیست، بلکه مهم‌ترین مسئله مسائل مالی تیم‌هاست و اینکه تیم‌های رده پایین با حریفان قدرتمندی روبرو شده‌اند. ما تیم‌های لیگ برتری را از مرحله یک سی‌ودوم وارد جام حذفی کردیم تا تیم‌های گمنام مقابل تیم‌های مشهور بازی کنند و استعدادهایشان را بروز بدهند.

وی در مورد برخورد با تیم‌های انصرافی گفت: پرونده تیم‌هایی که از مسابقات جام حذفی انصراف داده‌اند را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم تا این کمیته برابر قانون با آنها برخورد کند، البته می‌خواهیم مصوبه‌ای را به هیأت رئیسه سازمان لیگ ببریم تا تیم‌هایی که از جام حذفی انصراف می‌دهند را حداقل 2 سال از حضور در این رقابت‌ها محروم کنیم تا دیگر جام حذفی را زیر سوال نبرند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه بهتر نبود مثل فصل گذشته تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم وارد مسابقات می‌شدند، گفت: آن شیوه هم منتقدان خاص خودش را داشت، اما اگر به شیوه فصل گذشته برگزار می‌شد، تیم‌های کمتری از مسابقات انصراف می‌دادند، اما ما به دلیل محدودیت زمانی و برنامه تیم‌ ملی و روزهای فیفا ترجیح دادیم تا جام حذفی این فصل این‌گونه برگزار شود، شاید بهتر است 32 تیم قدرتمند در جام حذفی شرکت کنند تا دیگر شاهد انصراف تیم‌ها از مسابقات نباشیم.

ارسال نظر: