هدایتی در ازای کمک به پرسپولیس، تبلیغات پشت پیراهن را در اختیار گرفته است

عابدینی: قراردادهای بازیکنان پرسپولیس که منتشر شده واقعی نیست

کدخبر: 2065756

سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که قرارداد بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان واقعی نیست و این تیم با قراردادهای بالا بازیکنان مورد نظرشان را به خدمت گرفته‌اند.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که قرارداد بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان واقعی نیست و این تیم با قراردادهای بالا بازیکنان مورد نظرشان را به خدمت گرفته‌اند.

امیر عابدینی به « نسیم آنلاین » گفت که پرسپولیسی‌ها هر زمان با مشکلات مالی روبرو می‌شدند سراغ حسین هدایتی می‌رفتند و او بابت تبلیغ استیل آذین روی پیراهن این تیم پول زیادی پرداخت کرده است.

دوست داریم در مورد مصاحبه محمود گودرزی و مقایسه قراردادهای استقلال و پرسپولیس با شما صحبت کنیم.به نظر شما حرف‌هایی که در این باره زده می‌شود، درست بود؟

من اول این را باید بگویم که این که باشگاه چقدر هزینه می‌کند به خودش مربوط است. به هرحال باشگاه‌ها بر حسب درآمدی که دارند برای خرید بازیکن مورد نیازشان اقدام می‌کنند و البته در این راه هزینه می‌کنند. پس این که به یک باشگاه بابت هزینه‌هایی که می‌کند انتقاد کنیم اصلا کار خوبی نیست. باشگاه‌ها می‌توانند بر حسب نیازشان بازیکن جذب کنند و البته بودجه‌ای را در این راه در نظر بگیرند. این که عده‌ای به باشگاه‌ها انتقاد می‌کنند فکر می‌کنم کارشناسی شده نیست.

شما در مصاحبه‌ای گفتید که قراردادهایی که از پرسپولیسی‌ها در سارمان لیگ ثبت شده است واقعی نیست. شما قرارداد بازیکنان پرسپولیسی را دیده‌اید یا حرف‌هایتان براساس دلایل دیگری بوده است؟

من قرارداد بازیکنان پرسپولیس را ندیده‌ام و فقط نسخه‌ای که به سازمان لیگ آمده را مشاهده کرده‌ام. ما قرارداد کل تیم‌ها که در سازمان لیگ می‌آید را می‌بینیم و گاهی اوقات قیمت‌هایی در قرارداد این بازیکنان منتشر می‌شود که همه ما شک می کنیم. طبیعی است که ما بر اساس همین موضوع اعلام کردیم که قراردادهای بازیکنان پرسپولیس که منتشر شده واقعی نیست و فکر می‌کنم حرف‌هایی که زدم کاملا بر اساس منطق است.

به نظر شما قرارداد بازیکنان پرسپولیس چقدر بیشتر از چیزی است که در سازمان لیگ ثبت شده است؟

من این را می‌دانم که پرسپولیس فقط چیزی در حدود 18 میلیارد صرف خرید بازیکنان کرده است و این که می گویند 15 میلیارد درست نیست. این تیم بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است و مطمئن هستم این بازیکنان با هزینه‌های زیادی به این تیم آمده‌اند. این در شرایطی است که حدود 7 تا 8 میلیارد هم صرف هزینه‌های جاری باشگاه می شود. آقای وزیر که از استقلال انتقاد می‌کند باید بداند که این باشگاه و پرسپولیس مثل باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن، فولاد و سایپا بودجه مصوب ندارند.

از نظر شما چرا به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بابت عقد قراردادهای گران قیمت انتقاد می‌شود؟

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازیکنان گران قیمت در اختیار بگیرد و طبیعی است که هزینه‌اش زیاد می‌شود. مهندس هم در ایران زیاد است ولی یکی کار با کیفیت‌تری انجام می‌دهد و پول بیشتری هم می گیرد. جالب است که وزارت ورزش و جوانان به این 2 باشگاه کمک مالی نمی‌کند و به قرارداد آنها هم ایراد می‌گیرد.

شما می‌دانید که هدایتی چقدر به پرسپولیس کمک مالی کرده است؟

من رقم دقیق را نمی‌دانم چرا که با هدایتی در این باره حرف نزده‌ام. با این حال این را می‌دانم که پرسپولیسی ها هر زمان که پول کم می آوردند سراغ هدایتی می‌رفتند و از آنها پول قرض می‌کردند. این را من با چشم های خودم می‌دیدم و پرسپولیسی ها نمی‌توانند ادعا کنند که از هدایتی پول نگرفته‌اند.

شما می‌دانید که شکل پول‌هایی که هدایتی به پرسپولیس داده است چطور است؟ آیا این پول‌ها به صورت زیرمیزی پرداخته شده است یا در قرارداد بازیکنان پرسپولیس آمده است؟

واقعا من قرارداد بازیکنان پرسپولیس را ندیده‌ام و نمی‌دانم این پول‌ها به چه شکلی پرداخته شده است. با این حال این که پرسپولیسی‌ها از هدایتی پول گرفته‌اند قطعی است.

شما باورتان می‌شود رضاییان و طارمی بدون پرداخت پول بابت رضایت‌نامه قراردادشان را با ریزه اسپور فسخ کردند و با پرسپولیس قرارداد امضا کردند؟

این موضوع را نمی‌توان دقیق گفت. شاید اصلا رضاییان و طارمی قراردادی با ریزه اسپور امضا نکرده بودند و شاید اتفاق‌های دیگری افتاده است. من این را نمی‌توانم بگویم چراکه کسی از نحوه جدایی این بازیکنان خبر ندارد و ما هم نمی‌توانیم در مورد آن اظهار نظر کنیم.

هدایتی بابت تبلیغ استیل آذین پشت پیراهن پرسپولیس چقدر پول پرداخت کرده است؟

قیمت آن تبلیغ 10 میلیارد تومان است و هدایتی این مبلغ را پرداخت کرده است. البته تا جایی که من می‌دانم هدایتی این پول را به اسپانسر باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است ولی به هرحال این باشگاه هم از این قرارداد سود می‌برد.

ارسال نظر: