فرصت‌طلبی جریان فتنه برای انتخابات ۹۶؛

تاج‌زاده و شاهراه فتنه‌گری

کدخبر: 2066206

هفته نامه پنجره در جدیدترین شماره خود در یادداشتی به تکاپوی جدید فتنه گران به خصوص مصطفی تاج زاده پرداخته و آنان را در حال فرصت طلبی برای رخنه جدید ارزیابی کرده است.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »؛ هفته نامه پنجره در شماره 282 خود در گزارشی به مناسبت فعالیت های گسترده فتنه گران نوشت:« این روز ‎ ها منزل مصطفی تاج ‎ زاده در اتوبان ارتش پس از هفت سال، میزبان نیرو ‎ های سیاسی تندرو اصلاحات با سابقه دستگیری و محکومیت در فتنه 88 شده است؛ او خواهان اثرگذاری در لایه ‎‎ های تصمیم‌گیر اصلاحات است زیرا مدعی است که بقای اصلاحات با تحمل زندان او و دوستان مشارکتی فراهم شده است.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:«

فتنه کوی دانشگاه 78 تا تکاپو برای فتنه 88 سیر زندگی مصطفی تاج ‎ زاده را نشان می ‎ دهد. تاج ‎ زاده در دولت هفتم معاون وزیر کشور (عبدالله نوری) و سرپرست این وزارتخانه پس از استیضاح وی بود. اگرچه برخی نیز بر این اعتقاد بودند که عامل اصلی استیضاح عبدالله نوری وی بوده است. او عضو مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین ( انقلاب) است که به جرم اقدام علیه امنیت ملی از 23 خرداد سال 88 در زندان بود و روز 15 خرداد 1395 پس از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شد. پیش از این فیلمی در سایت یوتیوب منتشر شد که در آن مصطفی تاج ‎ زاده، خطاب به رمضان ‎ زاده و صفایی ‎ فراهانی می ‎ گوید، در انتخابات گذشته هیچ تقلبی صورت نگرفته است و ما شکست ‎ خوردگان انتخابات هستیم .

او فعالیت سیاسی ساختارشکن خود را در انتخابات ریاست ‎ جمهوری سال 92 نیز ادامه داد؛ وی در آستانه انتخابات ریاست ‎ جمهوری در سال 1392 در نامه ‎ ای که از زندان اوین منتشر کرده بود، مدعی شد: محافظه ‎ کاران حاکم در حال تبدیل شعار «میزان رای ملت است» به شعار «میزان رای حاکمیت است» هستند و شورای نگهبان راه را برای پیروزی نامزد موردنظر حاکمیت هموار کرده است و اذعان داشت که راهی جز شرکت نکردن در انتخابات نداریم اما پس از کناره ‎ گیری عارف از صحنه انتخابات و پررنگ ‎ تر شدن حضور حجت ‎ الاسلام حسن روحانی در انتخابات، وی در زندان در انتخابات شرکت کرد، حتی همسر وی نیز با حضور در حسینیه ارشاد در یازدهمین دوره انتخابات ریاست ‎ جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورا ‎ های اسلامی شهر و روستا شرکت کرد .

این روز ‎ ها منزل مصطفی تاج ‎ زاده در اتوبان ارتش پس از هفت سال، میزبان نیرو ‎ های سیاسی تندرو اصلاحات با سابقه دستگیری و محکومیت در فتنه 88 شده است؛ او خواهان اثرگذاری در لایه ‎‎ های تصمیم‌گیر اصلاحات است زیرا مدعی است که بقای اصلاحات با تحمل زندان او و دوستان مشارکتی فراهم شده است .

پیگیری ‎‎ های خبرنگار «پنجره مخفی» نشان می ‎ دهد که مصطفی تاج‌زاده در یکی از جلسات هم ‎ اندیشی با محوریت جریان تندرو اصلاحات برای فعالیت در انتخابات ریاست ‎ جمهوری و شورای شهر سال آینده اظهار داشت: «ما باید با وجود موانع ساختاری، محمود احمدی ‎ نژاد را به صحنه انتخابات بکشانیم؛ ما بهتر از هشت سال قبل از بازی او اطلاع داریم؛ باید چند پرونده از فعالیت ‎‎ های غیرقانونی او را مطرح کنیم و سپس با این شرایط وی رای نمی ‎ آورد و پس از انتخابات شرایط برای محاکمه او فراهم می ‎ شود ».

زندانی فتنه 88 در بخش مهم ‎ تر سخنان خود که گویا از رفتار ‎ های پیشین خود پشیمان نشده است؛ اظهار داشت: «ما باید مقصر اصلی نابسامانی کشور را یک نهاد نظامی معرفی کنیم و مردم را با این نهاد روبه ‎ رو کنیم

مطالب منتشر شده در این یادداشت نظرات نگارنده است و الزاما به معنای تایید « نسیم آنلاین » نیست

ارسال نظر: