گزارش تفصیلی اکران هیهات در دانشگاه تهران ؛

مینا ساداتی:هنوز‌مدرکم را از دانشگاه‌تهران نگرفته‌ام!/ بازار‌سلفی با زوج هنرمند در دانشگاه‌تهران

کدخبر: 2066293

آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و با استقبال گسترده دانشجویان همراه بود بعد از اکران، عوامل فیلم روی صحنه حاضر شده و به بیان مطالبی درباره فیلم پرداختند.

محمدرضا شفیعی تهیه کننده فیلم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه تهران آرزو کرد تماشای این فیلم برای دانشجویان در سایر اکران‌های دانشگاهی نیز رضایت بخش باشد.

در ادامه بابک حمیدیان پس از دریافت لوح یادبود دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از سال 78 که به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شدم تا کنون جوایز سینمایی زیادی دریافت کرده ام اما بعضی لحظه‌ها بوده که برایم حس دیگری داشته. مانند لحظاتی که در دانشگاه حضور داشتم و احساس امنیت خاصی می‌کردم. اکنون نیز بعد از سالها دوباره در دانشگاه حاضر شده ام و باز هم همان احساس امنیت خاص را تجربه می‌کنم.

حمیدیان جملاتش را با لحن طنز این‌گونه ادامه داد: البته من هم دانشگاهی بوده ام و جزو بازیگرانی هستم که درس حرفه ام را در دانشگاه خوانده ام. هر چند که شما دانشگاه تهرانی‌ها هیچوقت دانشگاه‌های دیگر را قبول ندارید!

بازیگر فیلم‌سینمایی هیهات ادامه داد: همیشه در سینما کیفیت آثار برایم از کمیت مهمتر بوده. برای همین هم هست که مدتهاست در نقش اول بازی نکرده ام. اما فیلم هیهات از آن دسته فیلم‌هایی بود که من باید کنار می‌ایستادم تا ندای خاص خود فیلم جلوه گر بشود.

حمیدیان افزود: سفر به کربلا با توجه به شرایط پر مخاطره کشور عراق سفر ویژه ای بود. ولی باید بگویم ما درامنیت کامل در کربلا حضور داشتیم و آن سفر، سفر ویژه و جالبی بود. در مجموع باید بگویم این فیلم با جسارت ساخته شد.

در ادامه مینا ساداتی بازیگر این فیلم نیز پس از دریافت لوح یادبود دانشجویان دانشگاه تهران که توسط همسرش بابک حمیدیان به وی تقدیم شد، گفت: من هم دانش آموخته دانشگاه تهران هستم و خوشحالم که بعد از 6-7 سال دوباره به دانشگاه خودم آمدم. البته اگر در زمان اداری آمده بودم حتما باید سری به دانشکده هنرهای تجسمی می‌زدم، چرا که هنوز بعد از چند سال مدرک خود را دریافت نکرده ام!

از حاشیه های جالب این برنامه بازار داغ عکس های سلفی بود که دانشجویان با بابک حمیدیان و مینا ساداتی می انداختند. جالب اینکه بسیاری از این عکس‌ها به درخواست دانشجویان توسط بابک حمیدیان انداخته می شد.

گفتنی است اکران دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات در سایر دانشگاه‌های کشور ادامه داشته و امروز دوشنبه 12 مهر ماه نیز دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی میزبان این فیلم و عوامل آن هستند. سایر تشکل‌های دانشجویی نیز می‌توانند از طریف مراجعه به سایت ekran.cinemamarket.ir و یا تماس با شماره 63462302-021 نسبت به هماهنگی برای اکران دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات در دانشگاه خود اقدام نمایند.

ارسال نظر: