لاریجانی در پاسخ به تذکر ملکشاهی‌راد:

شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می‌کند که با متانت به سوالات پاسخ دهند/ ظریف نباید عصبانی می‌شد

کدخبر: 2066598

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می‌کند که با متانت به سوالات پاسخ دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان طی تذکری از هیات‌رئیسه خانه ملت خواست شان و جایگاه‌مجلس را در صورت ورود خدشه به آن حفظ کنند.

وی به نشست یکشنبه پارلمان و رسیدگی به سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اشاره کرد و افزود: جایش نبود د ر آن نشست در مقابل سوال آقای کریمی قدوسی، وزیر خارجه مجلس و نمایندگان را مورد توپ و تشر قرار داده و ش ان و جایگاه مجلس را رعایت نکند.

نماینده مردم خرم‌آباد همچنین به ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: دولت اعلام کرده تخلفی درباره فیش‌ های حقوقی رخ نداده است.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده خرم‌آباد گفت: دیوان محاسبات گزارش خود را درباره حقوق‌های نجومی ارائه کرده و بر لزوم پیگیری تاکید شده است؛ اموالی که افراد بلاوجه گرفته‌اند باید به بیت‌المال بازگردد.

وی اضافه کرد: ما مرجع رسمی کشور را برای رسیدگی به این امور مسئول کردیم و کاری هم به اظهارنظر افراد نداریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نشست یکشنبه پارلمان تصریح کرد: در آن جلسه آقای مطهری مسئله را توضیح دادند؛ آقای ظریف نباید عصبانی می‌شد و حرف را باید با متانت پاسخ داد.

لاریجانی در همین زمینه گفت: شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می‌کند که با متانت به سوالات پاسخ داده شود.

ارسال نظر: