غفور: امسال باید در حد و اندازه‌های پیکان ظاهر شویم/ هنوز تیم‌مان کامل نیست

کدخبر: 2066799

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: ما به خوبی می‌دانیم که تیم ما کامل نیست اما توقع‌مان از خودمان این است که حداقل در حد و اندازه خودمان ظاهر شویم و سعی می‌کنیم نتیجه خیلی ایده‌آل و مطلوب بگیریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر غفور درمورد شرایط تیم والیبال پیکان اظهار داشت: تمریناتی که برای شروع فصل پشت سر گذاشتیم واقعا سنگین و پرفشار بود. شرایط ایده‌آل و خوبی داریم و قطعا این شرایط در طول لیگ هم ادامه خواهد داشت. چرا که تمرینات را زود و پرفشار آغاز کردیم. از زمانی که بازیکنان پیکان که در تیم ملی «ب» حضور داشتند به تمرینات ما اضافه شدند کارهای توپی، هماهنگی و تاکتیکی را آغاز کردیم.

وی درمورد اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در مورد تیم‌های دیگر اظهار نظر کنم. ما می‌توانیم شرایط خودمان را به حد مطلوب و ایده‌آل برسانیم. قطعا تیم ما کامل نیست و نسبت به سرمایه‌گذاری که تیم پیکان کرده برای تکمیل شدن نیاز به جذب چند بازیکن خوب دیگر داریم اما اگر این اتفاق نیفتد ما به خوبی می‌دانیم که تیم ما کامل نیست اما توقع‌مان از خودمان این است که حداقل در حد و اندازه خودمان ظاهر شویم و سعی می‌کنیم نتیجه خیلی ایده‌آل و مطلوب بگیریم.

ارسال نظر: