هشدار تل‌آویو به شهروندانش درباره سفر به اتیوپی

کدخبر: 2066999

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از شهروندان خود خواست به دلیل ناآرامی‌ها در اتیوپی و درگیری میان نیروهای امنیتی با مردم از سفر به این کشور خودداری کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ضمن هشدار به شهروندان خود نسبت به آغاز دوباره تظاهرات و درگیری‌ها در اتیوپی از آنان خواست از سفر به این کشور خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است، به دلیل آغاز دوباره ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اتیوپی سفر به این کشور در حال حاضر عاقلانه نیست و این نگرانی وجود دارد که شهروندان اسرائیلی در درگیری‌ها در معرض خطر قرار گیرند؛ به ویژه که در درگیری‌های دو ماه اخیر در اتیوپی صدها تن کشته و زخمی شدند.

در ادامه بیانیه مذکور تاکید شده است، این هشدار بر اساس برخی اطلاعات مبنی بر آغاز دوباره تظاهرات شدید میان مردم و نیروهای امنیتی و احتمال کشته و زخمی شدن ده‌ها تن و کشیده شدن درگیری‌ها به آدیس آبابا داده شد.

وزارتخانه مذکور در ادامه هشدار داد، وسایل ارتباطی از وجود درگیری‌ها و تنش‌های شدید در مناطق تظاهرات خبر دادند و ما از شهروندان خود می‌خواهیم از مناطق درگیری دوری کرده و موقعیت خود را ارزیابی کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: