هکرهای پاکستان ۷۰۷۰ سایت هندی را هک کردند

کدخبر: 2067079

گروه هکر پاکستانی "هکسور" اعلام کرد: بیش از هفت هزار و ۷۰ وب سایت هندی را هک کرده است .

به گزارش « نسیم آنلاین »، متخصصان امنیت سایبری با تائید هک تعداد زیادی وب سایت از سوی هکرهای پاکستانی اعلام کرد این افراد با استفاده از کد های دیگران اقدام به هک کردن وب سایت ها کرده است. میزان نوشت: این گروه هکر پاکستانی پس از هک وب سایت های هندی ، تهدید به حمله های بیشتر سایبری به سایت های هندی می کنند. این هکرها پیش از این شرکت "تاتا موتورز" و "تاج محل" را هک کرده بودند.

کارشناسان امنیت سایبری هند با بیان اینکه بیشتر وب سایت های هک شده غیر دولتی است هشدار دادند هک کردن این تعداد سایت نشان دهنده پایین بودن امنیت وب سایت ها در برابر حمله های سایبری است .

"میرزا فیضان اسد" رئیس یک تیم امنیت سایبری هند با بیان اینکه هکرها حرفه ای نیستند خاطرنشان کرد این افراد با استفاده از برنامه های موجود اقدام به هک سایت ها می کنند. وی خاطرنشان کرد هکرها از دانش لازم برای نوشتن برنامه خاص برای هک کردن سایت ها برخوردار نیستند. وزارت اطلاعات و فناوری هند نیز اعلام کرد تعداد یک هزار و 490 وب سایت دولتی از سال 2010 تا 2015 توسط هکرهای پاکستانی هک شده است . حمله به وب سایت شرکت دولت الکترونیک هند توسط هکرها در سال 2013 مهمترین حمله هکرها بود که در آن بخش زیادی از اطلاعات سازمان هوا و فضا و یکی از مراکز هسته ای هند سرقت شد.

ارسال نظر: