ارتش یمن: انتقام جنایت امروز عربستان را خواهیم گرفت

کدخبر: 2067537

سخنگوی ارتش یمن ضمن محکوم کردن حمله جنگنده‌های عربستان به مراسم ختمی در صنعا، تهدید کرد که انتقام این جنایت را خواهد گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: ارتش یمن طی بیانیه‌ای به حملات امروز جنگنده‌های ائتلاف عربستان در صنعا، پایتخت یمن واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن، سرگرد «شرف لقمان» سخنگوی رسمی ارتش یمن با محکوم کردن این جنایت، تأکید کرد: «نیروهای ائتلاف عربستان ناتوان از این هستند که در جنبه‌های نبرد دستاوردی را کسب کنند و در این توهم هستند که با هدف قرار دادن افراد غیر نظامی می‌توانند ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را به زانو در بیاورند».

وی همچنین از تمامی افراد وابسته به نیروهای مسلح که همچنان در حقیقت تجاوز عربستان و آمریکا شک دارند، خواست «لباس شرف و فداکاری ارتش» را به تن کنند و برای پیوستن به هم قطارهای خود راهی میدان‌ها نبرد علیه دشمنان یمن شوند.

سرگرد لقمان تهدید کرد، پاسخ ارتش یمن بعد از جنایت‌های امروز عربستان، با پاسخ‌های پیشین آن به متجاوزان متفاوت خواهد بود و ارتش و کمیته‌های یمن به زودی انتقام این جنایت را خواهد گرفت.

جنگنده‌های ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی عصر امروز به مراسم ختمی در شهر صنعا چندین نوبت حمله کردند.

در این حمله 144 نفر کشته و 524 نفر دیگر زخمی شدند و حال زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

سید حسن نصر الله، انصار الله یمن و احزاب سیاسی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران این جنایت را به شدت محکوم کردند.

پارلمان یمن در واکنش به این جنایت،‌خواستار مداخله شورای امنیت و پارلمان عربی برای توقف تجاوزات سعودی و لغو محاصره دریایی، هوایی و زمینی شد.

ارسال نظر: