جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با «نسیم‌آنلاین» خبر داد:

توضیح پلیس درباره فیلم رانندگی وانت‌پیکان/ فرار از طلبکاران علت بروز حادثه

کدخبر: 2067970

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس اعلام ساکنان محل راننده وانت خاطی به دلیل تحت تعقیقب بودن از سوی طلبکاران در حال فرار بوده که آن حرکات دیوانه وار را انجام داده است.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم‌آنلاین» در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه امسال شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰ از اقدام عجیب و غیرمنطقی راننده یک وانت پیکان در کوچه‌ای فرعی خبر داده و اعلام کردند که این راننده با کوبیدن وسیله خود به دیگر خودروهای عبوری و پارک شده قصد فرار از محل را دارد.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و عوامل انتظامی در محل حادثه اعزام شدند گفت:راننده وانت خاطی بعد از دستگیری از سوی ماموران پلیس به مقامات قضایی تحویل داده شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افرود: بر اساس اعلام ساکنان محل راننده وانت خاطی به دلیل تحت تعقیقب بودن از سوی طلبکاران در حال فرار بوده که آن حرکات را انجام داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، از روز گذشته پخش فیلمی در فضای مجازی مبنی بر این که در آن یک راننده وانت پیکان با رانندگی دیوانه وار و با حالتی جنون آمیز با بیش از 10 خودرو در یکی از خیابان‌های شهر تهران برخورد کرده بود؛ اقدام راننده این وانت که شباهت زیادی به بازی رایانه‌ای GTA داشت با وحشت مردم روبه‌رو شده بود انتشار یافت.

ارسال نظر: