خشم "نتانیاهو" از قطعنامه "یونسکو" به نفع مسلمانان

کدخبر: 2068285

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به قطعنامه یونسکو مبنی بر به رسمیت شناختن مسجدالاقصی به عنوان مکان مقدس مسلمانان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت یونسکو مشروعیت خود را از دست داده است.

نتانیاهو در واکنش به رای‌گیری درباره قطعنامه پیشنهادی تشکیلات خودگردان فلسطین، مصر، الجزایر، مغرب، لبنان، عمان، قطر و سودان درباره مسجد الاقصی گفت نمایش بی معنی یونسکو ادامه دارد.امروز این سازمان تصمیم عجیب دیگری گرفت و می گوید که اسرائیل هیچ ربطی به کوه معبد و دیوار ندبه ندارد.

وی افزود اینکه بگویید اسرائیل هیچ ارتباطی به کوه معبد و دیوار ندبه ندارد همانند این است که بگوییم که هیچ ارتباطی بین چین و دیوار بزرگ چین وجود ندارد و یا اینکه بگوییم هیچ ارتباطی بین اهرام ثلاثه و مصر وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این تصمیمی بی معنی است.یونسکو همان اعتباری را هم که داشت از دست داد. معتقدم که حقیقت تاریخی قوی تر است و حقیقت برنده خواهد شد.

گفتنی است سازمان یونسکو در روز پنج شنبه رای‌گیری درباره قطعنامه پیشنهادی تشکیلات خودگردان فلسطین، مصر، الجزایر، مغرب، لبنان، عمان، قطر و سودان درباره مسجد الاقصی را در دستور کار خود داشت. این سازمان قطعنامه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، از نظر این نهاد جهانی مسجدالاقصی مکان مقدس مسلمانان است.

ارسال نظر: