در نشست امروز عصر کمیسیون اقتصادی مجلس

توافقنامه‌های اقتصادی ایران و هفت کشور به تصویب رسید

کدخبر: 2068798

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب توافقنامه‌های اقتصادی ایران و هفت کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس به تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا و تقوی‌نژاد و همکاران او در سازمان مالیاتی کشور برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای نشست،‌ تقوی‌نژاد به قرائت گزارشی با محوریت قانون جامع مالیاتی و طرحی که در این زمینه در حال اجرا است، پرداخت. همچنین درباره موضوع صندوق‌های الکترونیک که قرار است نصب شود، بحث و تبادل نظر شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ادامه جلسه مسئله مالیات بر ارزش افزوده نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که گزارش جامعی از سوی سازمان مالیاتی کشور ارائه شد. اعضای کمیسیون در این زمینه از مسئولان مربوطه در این سازمان سوالاتی را مطرح کردند که به علت تعدد سوالات زمان پاسخگویی وجود نداشت لذا مقرر شد جلسه بعدی کمیسیون به این سوالات پاسخ داده شود.

موسوی لارگانی در خاتمه عنوان کرد: در بخش پایانی جلسه نیز توافقنامه همکاری مالیاتی و اقتصادی بین ایران و کشورهای روسیه،‌ کرواسی، آذربایجان، مجارستان،‌ کره،‌ لیتوانی، اسلواک به تصویب رسید.

ارسال نظر: