پست سریع بین‌المللی PDE نشان اصیل ایرانی را دریافت کرد

کدخبر: 2068927

شرکت پست سریع بین‌المللی PDE در نخستین اجلاس بین‌المللی مدیریت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری که با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد، به عنوان تنها برند اصیل ایرانی در صنعت پست معرفی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امضای لوح تجدید میثاق جامعه صنعت، معدن و تجارت کشور با آرمان‌های رهبری در خصوص افزایش تولید ملی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در آیین اختتامیه از جمله برنامه های جانبی این مراسم به شمار میرفت که با حضور دکتر الهام امین زاده، دستیار ویژه رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، نائب رییس مجلس نهم، دکتر کاتب، دبیر هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، دکتر یحیی آل اسحاق، رییس سابق اتاق بازرگانی تهران، مهندس محمد غرضی و مهندس مهدی آیتی دبیر این اجلاس به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حمایت وزارتخانه های صنعت، راه و شهرسازی و نفت برگزار شد، شرکت پست سریع بین المللی PDE توانست در بخش رضایتمندی مشتری و پس از گذراندن مرحله ارزیابی از سوی گروه متخصصین ایران، تندیس و لوح تقدیر نشان اصیل ایرانی را از سوی الهام امین زاده، دستیار ویژه رئیس جمهور و همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس نهم دریافت کند و به عنوان تنها برند اصیل ایرانی در صنعت پست کشور معرفی شود.

پی دی ای یک شرکت پستی حمل و نقل بین المللی با زنجیره متنوعی از خدمات است که کلیه نیازهای کسب و کار در این حوزه را از خرید و حمل کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام می رساند. این شرکت با امکاناتی وسیع از جمله پرواز مستقیم و اختصاصی به چین و دبی ارسال بسته های پستی را به تمام کشورها حداقل 24 ساعت زودتر از حد معمول انجام می دهد.

ارسال نظر: