رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

کدخبر: 2069276

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا (چهارشنبه) ۲۸ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول آبان ماه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ جعفر محمدنژاد با اعلام این خبر افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 28 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 30 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد اظهار داشت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از"تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر: