نعیم سعداوی: امیدوارم از تبریز با دست پر برگردیم/ وقفه‌های امسال لیگ به تیم ما کمک کرد تا به حداکثر آمادگی برسیم

کدخبر: 2069549

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی جذابی در پیش است و امیدواریم عملکردی داشته باشیم که همه لذت ببرند. انشاءالله بتوانیم دست پر از تبریز باز گردیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: مطمئنا فردا بازی سختی در پیش داریم. با این وجود امیدواریم بازی فردا زیبا و تماشاگر پسند باشد. تراکتورسازی مربی بسیار خوبی دارد که اگر اشتباه نکنم امیر قلعه‌نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر است. تراکتورسازی از هواداران بسیار پرشوری بهره می‌برد و این تیم در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.

سرمربی فولادخوزستان تاکید کرد: امسال با توجه به سیاست هیأت مدیره تیم جوانی را به اندازه زیاد بومی تشکیل دادیم. در این شرایط برای رسیدن به مرز هماهنگی نیاز به تلاش و تمرین بیشتر داریم. با تمام مشکلاتی که پیش رو داشتیم به وضعیت خوبی رسیدیم.در دو بازی که نتیجه را واگذار کردیم استحقاق کسب موفقیت را داشتیم. سرمربی فولاد خوزستان تأکید کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت بسیار خوبی داریم. روند رو به رشدمان نیز مطلوب است.

وی با اشاره به رویارویی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی جذابی در پیش است و امیدواریم عملکردی داشته باشیم که همه لذت ببرند. انشاءالله بتوانیم دست پر از تبریز باز گردیم. سرمربی فولاد خوزستان درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: چهار بازیکن ما به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی نمی‌توانند در این دیدار به میدان بروند اما نگران نیستیم چرا که سایر بازیکنان‌مان با تمام وجود در اختیار تیم هستند و برای بازی فردا لحظه‌شماری می‌کنند. همه بازیکنان‌مان تمام و کمال در اختیار تیم هستند. وی گفت: سیاستی که دنبال می‌کنیم این است که تمرکز و توان‌مان را بازی به بازی دنبال کنیم و می‌خواهیم کیفیت خوبی داشته باشیم. در وهله اول به دنبال ایجاد ساختار خوب دفاعی و سپس دنبال فرصت‌های گلزنی هستیم. سرمربی فولاد درباره آمار خوب ساسان انصاری در تیمش گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و این گونه نیست که یک بازیکن بتواند روند کل تیم را تغییر دهد. این بازیکن نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدوارم این روند خوب خود را ادامه دهد. سعداوی بیان کرد: اگر بخواهیم لیگ پویایی داشته باشیم باید نظم را در دستور کار خود قرار دهیم ولی این وقفه‌های امسال لیگ به تیم ما کمک کرد تا به حداکثر آمادگی برسیم و تفکراتی که از نظر فنی داشتیم را پیاده کنیم. نتایج خوب اخیرمان ما را به هیچ وجه مغرور نکرده و به نظرم کار سخت ما تازه شروع شده است. وی درخصوص هوای سرد تبریز نیز گفت: ما از باشگاه درخواست کرده بودیم که در صورت امکان دو روز زودتر به تبریز بیاییم و خودمان را از نظر آب و هوایی با این شهر تطبیق دهیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و دو روز است که تمرین‌های خوبی در این شهر برگزار می‌کنیم. سعداوی درباره عملکرد وحید طالب لو نیز گفت: طالب لو دروازه‌بان باتجربه‌ای است که در کنار سایر دروازه‌بانان عملکرد خوبی داشته و فضای رقابتی خوبی بین گلرهای ما ایجاد شد و فردا نیز هر کدام که آماده باشند در ترکیب قرار می‌گیرند. سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: دوست دارم فردا روزی باشد که همه از کادر فنی و داوری گرفته تا هواداران کار خودشان را بکنند و برآیند همه این‌ها لذت بردن همه از فوتبال باشد.

ارسال نظر: