با حکم رئیس جمعیت هلال احمر؛

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تغییر کرد/ عبدوس رئیس سازمان شد

کدخبر: 2069785

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تغییر کرد و مهدی عبدوس با حکم رئیس این جمعیت جایگزین جواد فلاح در این سازمان شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وحید رحمتی در گفت‌وگو با فارس ، در ارتباط با تغییر رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با حکم رئیس جمعیت هلال احمر مهدی عبدوس جایگزین جواد فلاح در سازمان تدارکات پزشکی شد.

وی افزود: مهدی عبدوس سالها عضو هیات مدیره تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر بوده و امروز با حکم امیر محسن ضیائی به عنوان سرپرست سازمان تدارکات پزشکی انتخاب شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر بیان داشت: جواد فلاح 4 سال رئیس بیمارستان هلال احمر در لبنان بوده و براساس برنامه‌های جمعیت هلال احمر افرادی که مامور و مدیر مراکز خارج از کشور باشند سقف مدیریت و ماموریت آنها 4 سال است و پیش از این جواد فلاح دوره 4 ساله مدیریت خود را در بیمارستان لبنان گذراند و پس از ان عادل مقصودنژاد معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر که مسلط به زبان عربی بود جایگزین آقای فلاح در لبنان شد.

رحمتی ادامه داد: مقصودنژاد از طرف دانشگاه علوم پزشکی ایلام و هلال احمر مامور در اجرای برنامه‌های بیمارستان لبنان شد ولی پس از گذشت یک سال دانشگاه علوم پزشکی ایلام موافقت با تمدید مدیریت ایشان نکرد و مجدد جواد فلاح به ریاست بیمارستان لبنان درآمد.

ارسال نظر: