صمد مرفاوی: پیشنهادم برای تغییر زمان بازی، غیراخلاقی نبود/ ۹ نفره یک امتیاز ارزشمند گرفتیم

کدخبر: 2069800

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گویا مسؤولان سازمان لیگ مصاحبه من را کامل نخوانده‌اند، باخت خود را توجیه نمی‌کنم، حرف به دور از اخلاق نزدم، یک پیشنهاد به سازمان لیگ دادم و یک سؤال کردم و گفتم برای فصل آینده سه روز بعد از عاشورا برای لیگ بازی بگذارید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: صمد مرفاوی امشب در نشست خبری بعد از بازی صبا با گسترش فولاد اظهار کرد: در این دیدار شروع خوبی داشتیم و کار تیمی و تاکتیکی را به خوبی انجام دادیم و به صورت منظم در دفاع و حمله عمل کرده بودیم و بازی را اداره کرده و در نیمه اول مشکلی نداشتیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم با اخراج دو بازیکن شرایط ما فرق کرد و برنامه‌ریزی متفاوتی داشتیم و وقتی 9 نفره شدیم شرایط بازی خود را تغییر دادیم.

سرمربی صبای قم گفت: چه وقتی که 11 نفره بودیم و چه وقتی که 10 نفره شدیم باز هم بهتر از حریف بازی کردیم ولی وقتی که 9 نفره شدیم احساس خطر کردیم، چراکه دو بازیکن ما اخراج شدند و در این بازی 9 نفره یک امتیاز ارزشمند بود.

وی بیان کرد: بازی را کنترل کردیم و تا وقتی که تیم کاملی بودیم و حتی وقتی که 9 نفره شدیم بازیکنان ما با دوندگی تلاش کردند که بازی را کنترل کنیم.

مرفاوی تصریح کرد: به دنبال سه امتیاز بازی بودیم ولی شرایط به گونه‌ای شد که نتوانستیم برنامه‌های قبلی را در زمین پیاده کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و به لحاظ تاکتیکی و تیمی نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر بودیم.

وی گفت: اخراج دو بازیکن به گونه‌ای بود که اعتقادی به اخراج نداشتم؛ از داوری ناراحت هستم اما در خصوص قضاوت نظری ندارم و الان در خصوص صحنه‌های مشکوک حرفی نمی‌زنم. اشتباهات داوری نیز جزئی از فوتبال است همان‌گونه که بازیکن من اشتباه کرد و کارت قرمز گرفت.

مرفاوی در خصوص پرداخت مطالبات برخی از بازیکنان اظهار کرد: بازیکنی که یک ماه در مجموع با من تمرین نکرده است یک ریال نمی‌گیرد؛ به بازیکنی که 20 روز تمرین نکرده چه پولی باید بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تنها به باشگاه صبا محدود نبوده و همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند، اضافه کرد: سازمان لیگ هم مشکل مالی دارد که بدهی ما را نمی‌دهد.

سرمربی صبای قم بیان کرد: یک سری بدهی‌ها از زمان صباباتری روی دوش صبای قم افتاده است و بدهی‌هایش زیاد شده است ولی تمام تلاش باشگاه این است که درآمدی داشته باشد تا مقدار قراردادهای کمی که هزینه کردیم را بتوانیم پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: رقم قراردادهایی که بسته‌ایم باید از منابع مختلف تأمین شده و به بازیکنان تزریق می‌شود و بازیکنان هفته گذشته دریافتی داشته‌اند و در روزهای آینده بازهم دریافتی خواهند داشت.

مرفاوی با بیان اینکه باید همه تعصب استان قم و صبا را داشته باشیم و باید از این تیم حمایت کنیم افزود: نباید به خاطر مسائل کوچک کل باشگاه صبا را زیرسوال ببریم، این انصاف نیست. باشگاه صبا به دنبال حل مشکلات است و مدیرعامل تلاش جدی برای جذب منابع مالی دارد. امیدواریم که مشکلات به تدریج حل شود و نباید فقط صبای قم را بکوبیم و بگوییم که پول ندارد.

وی در خصوص اظهارات روز گذشته خود در نشست خبری پیش از بازی گفت: گویا مسؤولان سازمان لیگ مصاحبه من را کامل نخوانده‌اند، باخت خود را توجیه نمی‌کنم، حرف به دور از اخلاق نزدم، یک پیشنهاد به سازمان لیگ دادم و یک سؤال کردم و گفتم برای فصل آینده سه روز بعد از عاشورا برای لیگ بازی بگذارید. به خاطر اینکه تیم‌ها بعد از عاشورا یک تمرین مفید داشته باشند، همه ما شیعه هستیم و در تاسوعا و عاشورا عزاداری می‌کنیم و نمی‌توانیم که تمرین بگذاریم.

سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: وقتی تیم روز سه‌شنبه تمرین کرد و بازیکنان 48 ساعت تمرین نکردند و با نیم ساعت تمرین بازی کردیم تیم در بازی به مشکل می‌خورد.

وی تصریح کرد: آیا این پیشنهاد غیراخلاقی است؟ این تقویم دست ماست و دست فیفا نیست. سؤال پرسیدم که چرا بازی ما را روز شنبه برگزار نکردید، من باخت خود را توجیه نکردم بلکه شما اشتباه خود را توجیه می‌کنید.

مرفاوی خاطرنشان کرد: من مربی هستم برنامه‌ریز سازمان لیگ نیستم، از نظر فنی ضربه می‌خورم. هفته گذشته تیم دو روز تمرین نکرد چراکه ایام عزاداری بود و نمی‌توانیم از اصول اعتقادی خود چشم‌پوشی کنیم؛ آیا حرف بدی زدیم که گفتیم سال آینده سه روز بعد از عاشورا بازی برگزار کنید.

ارسال نظر: