حسین فرکی: برابر استقلال مستحق باخت نبودیم/ برای ۳ امتیاز آمده بودیم

کدخبر: 2069803

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حق ما در این بازی شکست نبود اگر گل اول را می‌زدیم ممکن بود الان برنده بازی ما باشیم.

به گزارش «نسیم آنلاین»، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی مهم بود. از هر نظر خودمان را برای برد آماده کرده بودیم و می‌توانستیم برنده شویم. در نیمه اول استقلال خوب نبود و ما نسبت به حریف خیلی برتر بودیم. چند خوب موقعیت داشتیم که در سه مورد صد در صد موقعیت گل بود.

وی ادامه داد: این مسئله را کمتر در فوتبال دیده‌ام، روی خط دروازه با هنرنمایی رحمتی و بی هنری بازیکن ما توپ به گل تبدیل نشد. این نشان می‌داد که در ادامه ممکن است دچار گرفتاری شویم.

فرکی افزود: شعار تکراری گل نزنی، گل می‌خوری اتفاق افتاد. حق ما در این بازی شکست نبود اگر گل اول را می‌زدیم ممکن بود الان برنده بازی ما باشیم. این اتفاقات به جذابیت فوتبال کمک می‌کند باید بیشتر تلاش کنیم تا به شرایط بهتری برسیم.

سرمربی سایپا در مورد استفاده از لوپز در خط حمله تصریح کرد: شانس مان را از این بابت استفاده کردیم که یک مدافع کم کنیم تا در بخش هجومی بهتر شویم. زمان کم بود و کارمان دشوار شده بود. استقلال با حمایت هوادارانش سخت گل می‌خورد و این تعویض را برای گل زدن انجام دادیم. این بازیکن در خط حمله هم بازی می‌کند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که حامد شیری، مهدی بدرلو و روزبه شاه‌علیدوست شبیه به هم بازیکن می‌کنند و چرا از آنها به طور همزمان استفاده می‌کند، گفت: دو بازیکن دیگر هم داریم، علاوه بر این سه نفر که شبیه بهم بازی می‌کنند. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از این نفرات استفاده کنیم. بازی قبل برابر تراکتورسازی خوب بازی کردیم و در این بازی هم خوب بودیم. زدن گل اهمیت دارد ما روی این موضوع خیلی تمرین می‌کنیم اما سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم.

وی در مورد اعتراض به داور عنوان کرد: داوری خوب بود و من اعتراضی نداشتم فقط روی یک صحنه به کمک داور منتقد بودم.

فرکی در مورد اینکه ترکیب خط حمله تیمش کاملا مشخص است، عنوان کرد: مگر استقلال چه می‌کند.

همان خبرنگار به فرکی گفت: که به طور مثال استقلال امروز از جابر انصاری استفاده کرد، که وی عنوان کرد: فرق ما با استقلال این است که آنها هر چه بازیکن بوده اول فصل جمع کردند اما ما این کار را نکردیم تفاوت ما با استقلال همین است اگر ما هم آنقدر بازیکن داشتیم می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

ارسال نظر: