عبدالله ویسی: با تمرکز توانستیم ۳ امتیاز را از سیاه‌جامگان بگیریم

کدخبر: 2069806

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما در این دیدار داشت بازیکنان با تمام وجود پای به میدان گذاشتند و توانستیم با تمرکز پس از ۲ شکست ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

به گزارش «نسیم آنلاین»، عبدالله ویسی بعد از پیروزی دو بریک تیمش مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری،‌گفت: با توجه به اینکه در دو بازی امتیاز نگرفتیم بازیکنان با همه وجود دویدند تا سه امتیاز را کسب کنند به بازیکنان و هواداران واقعی تیم تبریک می‌گویم امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: تیم ما درست است که از نظر روحی و روانی مشکل دارد اما بازیکنانم جوان هستند و به شرایط آرمانی برگشته‌اند هرچند که سخت است. بازیکنانم قطعا بهتر می‌شوند من خودم در سپاهان بازی کردم و می‌دانم که بازی کردن در تیمی مثل سپاهان چقدر سخت است. همه هواداران از این تیم برد و قهرمانی می‌خواهند.

ویسی درباره فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان افزود: من وقتی بازیکن سپاهان بودم کاظمی سرمربی ما بود. به هر حال من در لیست او نبودم و نظرش برای من قابل احترام بود. از آن به بعد هم با هم صمیمی تر شدیم و حرف من همین است که بازیکنان با مربیان همین گونه باشند.

سرمربی سپاهان درباره تماشاگران سپاهان هم اظهار داشت: وقتی خوب بازی می‌کنی ببرید، بد بازی کنید ببرید و تماشاگران تشویقت کنند باید این موضوع را هم یاد بگیریم که اگر تیم می بازد بازیکنانش تمام تلاششان را کرده‌اند اما اینکه یکسری از هواداران حرف بد به بازیکنان بزنند اصلا خوب نیست. همه ما سعی می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم. اما گاهی این اتفاق رخ نمی‌دهد البته یک چیز را هم باید بگویم و آن این است که من در کنفرانس خبری گفتم اینکه محرم نویدکیا می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند تمرکز تیم ما را به هم زده به این دلیل بوده که او را دوست داریم و دوست نداشتیم از پیش ما برود.

ویسی افزود: یکسری از شما خبرنگاران رفتید از محرم مصاحبه گرفتید و در آن عنوان کردید که من گفته‌ام محرم مقصر باخت ما بوده است که این خوب نیست. چیزی که من می گویم را شما باید بنویسید قلم شما باید خوب کار کند. انتظار ما این است که رسانه‌ها انتقاد سازنده انجام دهند اما اینکه من یک چیز بگویم و شما یک چیز دیگر بنویسید خوب نیست. همه ما باید با عدالت پیش برویم. این که به طور مثال من بگویم یک خبرنگار خوب نیست به منزله همه خبرنگاران نیست و نباید به بقیه بر بخورد. هر چند که قلم شما برای من قابل احترام است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد موسی کولی بالی محروم شده و در بازی بعد نمی‌تواند برای سپاهان بازی کند تصریح کرد: باید با آقای اخوان که سرپرست تیم است در این باره صحبت کنم او این مسائل را می‌داند اما این را بگویم که من هیچ گاه علیه داور حتی در بدترین شرایط هم صحبت نکردم والان هم چون فیلم بازی را ندیدم درباره داوری اظهارنظر نمی‌کنم اما به هر حال داور هم مثل مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کند همان طور که شاید یک مربی در چیدن ارنج اشتباه کند. قطعا اگر یک داور اشتباه می‌کند این اشتباه به ضرر تیم‌های دیگر هم خواهد بود.

ویسی درباره مصاحبه امروز سید جلال حسینی که درباره قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان که او سرمربی‌اش بوده صحبت کرده تصریح کرد: سید جلال یک بازیکن ملی است و ما او را دوست داریم. سید جلال با من رفیق است و باید به او احترام بگذاریم همین که عذرخواهی کرده کفایت می‌کند.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: اگر گفتم در کار دفاعی خوب نیستیم منظورم فقط به خط دفاع نبوده بلکه به کل تیم دفاعی را گفتم. امروز همه بازیکنان تیم ما با هم حمله کردند و با هم دفاع کردند و می‌توانم بگویم بالای ۱۱ کیلومتر دویده‌اند و این خیلی زیبا بود.

ویسی در خصوص استقبال کم تماشاگران هم اظهار داشت: بازی بعدی ما در نقش جهان انجام می‌شود و قطعا هواداران بهتر می‌توانند به استادیوم بیایند. البته آنهایی که باید به استادیوم بیایند می‌آیند اما این را هم در نظر بگیرید که شبکه های استانی بازی‌ها را پخش می‌کنند و این مسائل دخیل است.

وی درباره آخرین وضعیت علی هلیچی هم خاطرنشان کرد: او زحمت زیادی می‌کشد و تمرین می‌کند و من هم امیدوارم که هرچه زودتر آماده شود و به ما ملحق شود.

ارسال نظر: