فرهاد کاظمی: می‌خواستم از سیاه‌جامگان بروم و بعد از این بازی تصمیم می‌گیرم

کدخبر: 2069808

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: می‌خواستم از سیاه جامگان بروم اما چون دیدم بازیکنانم در چنین وضعیت بدی هستند، در این بازی حاضر شدم تا بگویم کنار آنها هستم. من دین خودم را به مشهد ادا کردم و بعد از این بازی تصمیم خواهم گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ایسنا نوشت: فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: به خاطر سه اتفاق داوری بازی از دست ما خارج شد. وقتی که سه پنالتی را داور برای ما نمی‌گیرد، چه کار می‌توان کرد؟ خود آقای ممبینی قضاوت کند و این دنیا و آن دنیا را هم در نظر بگیرد. وقتی در بازی استقلال درویشی را در محوطه جریمه سرنگون می‌کنند و داور صحنه را می بیند اما خطا اعلام نمی‌کند، چه چیزی می‌توان گفت؟

وی ادامه داد: شاید داورها در آن لحظه خطا نگیرند ولی مطمئن باشید وجدان‌شان دروغ نمی‌گوید. آنچه واقعیت فوتبال است به تصویر کشیده نمی‌شود. ما بد بازی کردیم و 20 درصد آن چیزی بودیم که در تمرینات کار می‌کنیم.

سرمربی سیاه جامگان گفت: برای اجرای تاکتیک روح و روان بازیکن باید آماده باشد. در 16 ماه اخیر در سیاه جامگان سخت ترین دوران مربیگری‌ام بوده است. نه تنها یک ریال نداده‌اند بلکه خودم پول دستی هم داده‌ام اما ای کاش آقای تاج و حسن زاده مثل فدراسیون والیبال تصمیمی می‌گرفتند که تیم‌های بدهکار در لیگ‌برتر تیم‌داری نکنند. وقتی که تیمی مشکلات عدیده‌ای دارد، خداحافظ لیگ‌برتر. لیگ‌برتر جای چنین تیمی نیست. عده ای می‌گویند لیگ 12 تیم می‌شود. خب 12 تیم بشود؛ چه اتفاقی می‌افتد؟ چندین تیم پولدار لیگ‌یکی را بیاورند. نه اینکه من از صاحب خانه بازیکن قول بگیرم که اثاث بازیکنم را بیرون نریزد. آیا این بازیکن می‌تواند خوب بازی کند؟

کاظمی ادامه داد: به هیچ‌وجه ناراحت نیستم و در مشهد ایستادم و کار کردم. 5 میلیارد تومان هزینه این تیم شده است. ریالی به من نداده‌اند و ده سال است که از باشگاه های متعدد طلب کار هستم.

سرمربی تیم سیاه جامگان خاطرنشان کرد: هشت بازیکن تیم من، حتی لیگ سه هم بازی نکرده بودند وهمه چیز تقصیر من است.

کاظمی درباره اینکه آیا صحت دارد که او پس از این بازی استعفا می‌دهد، گفت: من می‌خواستم از سیاه جامگان بروم اما چون دیدم بازیکنانم در چنین وضعیت بدی هستند، در این بازی حاضر شدم تا بگویم کنار آنها هستم. من دین خودم را به مشهد ادا کردم و بعد از این بازی تصمیم خواهم گرفت. البته با بازیکنان مشورت خواهم کرد.

وی درباره تیم سپاهان گفت: نیمکت این تیم مال من است. نیمکت تیم های بزرگ متعلق به اشخاص نیست و این اسم‌ها هستند که از بین می‌روند ولی نیمکت تیم های بزرگ از بین نمی رود.

کاظمی درباره خداحافظی محرم نویدکیا اظهار کرد: محرم نویدکیا بزرگ‌ترین هافبک فوتبال ایران بود که به حقش نرسید. او عرق شدیدی به سپاهان داشت. محرم در فوتبال ایران به حقش نرسید اما به زعم من بهترین هافبک فوتبال ایران بود و ای کاش محرم در اول فصل به سیاه جامگان آمده بود. اگر محرم حضور داشت ما در جایگاه نخست جدول بودیم.

سرمربی سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره ذوب آهن پس از استعفای گل ‌محمدی با او مذاکره‌ای داشته‌اند، گفت: هیچ کسی از هیات مدیره ذوب آهن با من تماس نگرفته و من اصلا آن‌ها را ندیدم.

ارسال نظر: