رضا مهاجری: در خط حمله مشکل داشتیم/ موقعیت‌های گل زیادی داشتیم

کدخبر: 2069809

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امروز تیم ما در خط حمله خیلی مشکل داشت و ما در این پست اصلاً راضی‌کننده عمل نکردیم. حیف است که بازیکنان تیم مانند محسن یوسفی ۳۲ ساله که این‌گونه تلاش می‌کند و می‌دود، زحمت‌شان به راحتی هدر برود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. امروز تیم ما در خط حمله خیلی مشکل داشت و ما در این پست اصلاً راضی‌کننده عمل نکردیم. حیف است که بازیکنان تیم مانند محسن یوسفی 32 ساله که این‌گونه تلاش می‌کند و می‌دود، زحمت‌شان به راحتی هدر برود.

وی افزود: ما فوتبال خوبی را بازی کردیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که باید گل می‌شد، اما از الان به بعد این‌گونه نخواهد بود. ما باید جوابگوی این تماشاگران و هواداران‌مان باشیم و این مشکل را برطرف کنیم. به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران مافات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «چرا اینقدر کنار زمین جنب و جوش داشتید؟»، اظهار کرد: در یک تیم همه باید احساس مسئولیت داشته باشند، نباید این‌طور باشد که مربی کنار زمین این همه جنب و جوش داشته باشد، ولی بازیکن آن چیزی که باید انجام دهد را انجام ندهد. بالاخره این برنامه‌ریزی و استراتژی برای رسیدن به دروازه حریف باید یک جا تبدیل به گل شود. زمانی که یک بازیکن بیرون می‌ماند چهره‌اش در هم می‌رود و زمانی هم که در بازی حاضر می‌شود، این‌گونه بازی می‌کند. خوشحالم پس از شرایطی که در تبریز داشتیم یک فوتبال خوب بازی کردیم. تیم حریف نیز یکی دو موقعیت گل بیشتر نداشت.

مهاجری در ادامه گلایه از مهاجمان تیم خود تصریح کرد: من نه از مردانی و نه از شاکری و نه از هیچ‌کدام مهاجمان تیمم راضی نیستم. اگر عملکرد آنها راضی‌کننده بود باید موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد. ما در این دیدار حتی یک موقعیت نیز در چهارچوب دروازه نداشتیم و رحمان احمدی واکنشی از خود نشان نداد. این اشکال من است و باید سر فرصت آن را بررسی کنم.

وی در پایان درباره عملکرد داور مسابقه پدیده - پیکان عنوان کرد: داور دو سه اشتباه داشت، اما مشکل زیادی در این دیدار از او ندیدیم.

ارسال نظر: