مجید جلالی: پدیده حتی یک اشتباه هم نداشت/ باید زودتر به ثبات برسیم

کدخبر: 2069810

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سنگینی مقابل تیمی داشتیم که در طول ۹۰ دقیقه حتی یک اشتباه نداشت. نیمه دوم بازی را کنترل کرده و در اختیار گرفتیم اما هنوز به این فکر می‌کنم که چطوری سجاد آشوری نتوانست ضربه را تمام کند این برایم آزاردهنده است. 

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی با پدیده گفت: از داشتن این تیم خوشحالم، تیمی که آنقدر مو به مو هر چه تدبیر تیم بود انجام داد.

وی افزود: بازیکنان ما با اشتیاق تمرین و بازی کردند از آنها تشکر می‌کنم. اشتیاق آنها برای برنده شدن بود و هر چقدر به پایان بازی نزدیک می‌شدیم تسلط ما بیشتر می‌شد. ما بازی سنگینی مقابل تیمی داشتیم که در طول 90 دقیقه حتی یک اشتباه نداشت. نیمه دوم بازی را کنترل کرده و در اختیار گرفتیم اما هنوز به این فکر می‌کنم که چطوری سجاد آشوری نتوانست ضربه را تمام کند این برایم آزاردهنده است.

سرمربی پیکان در خصوص داوری عنوان کرد: بد نبود اجازه دهید در این باره صحبت نکنم او داور جوانی است و من از او گلایه‌ای ندارم.

جلالی در پایان گفت: ما تیمی هستیم که می خواهیم به مرحله ثبات برسیم. امسال هدفگذاری ما رسیدن به ثبات تیمی در جدول و برنامه‌هایمان است. هرچقدر زودتر به ثبات برسیم اهداف بعدی را راحت دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر: