نماینده مردم تبریز در مجلس:

دولت با تغییر وزیران به دنبال اهداف انتخاباتی است

کدخبر: 2069837

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برکناری وزیران حوزه‌های فرهنگ، آموزش و ورزش جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: دولت با تغییر وزیران، اهداف انتخاباتی را دنبال می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد علیرضابیگی امروز در گفتگو با فارس ، تغییرات کابینه را برای کسب آرای اصلاح‌طلبان دانست و گفت: با حذف احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اصولگرایان را در نقطه تقابل خود می‌بیند.

وی با بیان اینکه بستر ‌آرای روحانی سیاسی است نه مردمی، اظهار داشت: وی دارای آرای شکننده‌ای است از این‌رو با تغییر وزرا درصدد جذب آرای اصلاح‌طلبان هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی در گذشته نشان داده‌اند که بازیگر قهاری در بهره‌گیری از گسست‌ها اجتماعی هستند، اضافه کرد: وی با تغییر وزیران حوزه‌های فرهنگ، آموزش، ورزش و جوانان قصد دارد تا روی شکاف‌های بین‌نسلی، فرهنگی، جنسی و اقوام تمرکز کند تا بتوانند در انتخابات سال آینده اصلاح‌طلبان و تجدید‌نظرطلبان را با خود همراه کنند.

وی با اشاره به برکناری وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: دولت در عزل فانی علاوه بر اهداف انتخاباتی، قصد داشت از شنیدن سخنان به حق و گزنده نمایندگان مردم در جلسه استیضاح خودداری کند.

علیرضابیگی اضافه کرد: دولت از افشاگری نمایندگان در خصوص بازگویی حقایق پشت‌پرده فساد چند هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان واهمه داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکلات فعلی مردم در حوزه‌های اقتصاد و اشتغال است، گفت: دولت از حوزه اقتصاد ناامید است و می‌داند که اتفاق روشنی در این عرصه اتفاق نخواهد افتاد از این‌رو تمایلی به تغییر وزیران این حوزه ندارد.

ارسال نظر: