کمالوند: اخراج بازیکنان صبا کار ما را سخت کرد/ از نتیجه به دست آمده راضی نیستم

کدخبر: 2069843

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از نتیجه به دست آمده راضی نیستم و می‌توانستیم با دقت بیشتر پیروز این دیدار باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر صبای قم اظهار داشت: از نتیجه به دست آمده راضی نیستم و می توانستیم با دقت بیشتر پیروز این دیدار باشیم.

کمالوند با اشاره به اخراج دو بازیکن صبای قم، بیان داشت: این موضوع کار ما را سخت کرد ، چون در این شرایط تیم مقابل به لاک دفاعی می رود و گل زدن دشوار می شود.

وی در ادامه با تاکید براینکه مهاجمان تیم موقعیت های زیادی را به هدر دادند، افزود: بازیکنان مان در ضربات اخر بی دقت بودند و باید بیشتر در این موضوع کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه ورود بازیکنان بلند قد نظیر مهران فرضیات بدلیل ازدحام در محوطه جریمه بود، اضافه کرد: تمامی بازیکنان صبای قم در این منطقه مستقر بودند و عملاً بازی را بسته بودند و نمایش تاکتیکی کارساز نبود، ما نیز به ارسال توپ های بلند روی آوردیم.

فراز کمالوند، فاصله کم زمانی بازی نسبت به دیدار هفته گذشته را یکی از عوامل کاهش توان جسمی شاگردانش در دقایق پایانی تصریح کرد و بیان داشت: بدون اینکه قصد توجیه داشته باشم، تیم حریف دو روز بیشتر از ما زمان استراحت و تمرین داشت و این موضوع نیز در نتیجه بدست آمده تاثیر گذار بود.

ارسال نظر: