حجت‌الاسلام پناهیان تشریح کرد :

ماجرای ارتباط تحریف‌های جدید از عاشورا با اظهارات نظریه‌پرداز آمریکایی

کدخبر: 2069918

یک کارشناس مذهبی ارتباط تحریف‌های اخیر نهضت حسینی توسط عده‌ای در داخل کشور را با اظهارات یک نظریه‌پرداز آمریکایی فاش کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، تسنیم نوشت:

حجت الاسلام احمد پناهیان کارشناس و سخنران مذهبی درباره ادعای اخیر سروش محلاتی درباره مذاکره خواندن گفـت‌وگوی امام حسین(ع) و عمرسعد، اظهار کرد: برخی افراد در جایگاه‌های مختلف سیاسی و دانشگاهی درصدد حماسه زدایی از وقایع کربلا هستند تا از این طریق به مطامع سیاسی خود برسند.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه حقیقت «حماسه عاشورا» مبارزه با حاکمیت طاغوت است، تصریح کرد: گسترش پیام قیام امام حسین (ع) استکبار جهانی را در تنگنای شدید قرار داده و از همین رو سعی در تحریف حماسه عاشورا دارد.

کارشناس تاریخ اسلام با اشاره به اظهار نظر یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی در سال 89 مبنی بر اینکه "اگر نمی‌توانید امام حسین (ع) را از ملت ایران بگیرید برای از بین بردن امام حسین(ع) داستان عاشورا تغییر دهید"، گفت: امروز شاهد آن هستیم که بعد از این اظهار نظر استاد دانشگاه آریزونا، عده‌ای در داخل دنباله رو این سیاست شده و از روی نادانی خود با طرح چنین شبهاتی قربانی سیاست‌های استکبار شدند.

حجت الاسلام پناهیان متذکر شد:دستاویز قراردادن وقایع کربلا برای توجیه تعامل و مذاکره با دشمن، نوعی انتحار و خودکشی سیاسی است و این افراد تنها خود و جریان متبوعش را نابود می‌کنند.

وی با اشاره به اسناد محکم قرآنی و روایی قیام اباعبدالله(ع) گفت: عده‌ای با استفاده گزینشی از تاریخ درصدد تحریف واقعه عاشورا هستند اما خودشان نیز به آن اعتقادی ندارند زیرا برای ادعاهای خود ادله و برهان محکمی در اختیار ندارند و آیات و روایات بسیاری در رد ادعایشان وجود دارد.

ارسال نظر: