خالوندی: مدال طلای لندن برای من چیز دیگری بود/ همیشه برای بهترین عملکرد به میدان می‌روم

کدخبر: 2070137

پرتابگر طلایی نیزه ایران گفت: مدال طلایی که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن کسب کردم برایم از مدال طلای ریو ارزشمندتر است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پاارلمپیک، محمد خالوندی در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ موفق شد با پرتابی به میزان ۴۶/۱۲ متر در کلاس F۵۷ به مدال طلا دست پیدا کند.

وی در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن هم موفق شده بود آخرین مدال طلای کاروان ایران را از آن خود کند.

خالوندی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: من در ریو پرتاب بهتری داشتم اما مدال طلای لندن برای من چیز دیگری است. این را صادقانه می گویم. اما در مجموع از اینکه توانستم مردم عزیز کشورم را خوشحال کنم، بسیار شادمان هستم.

وی در ارتباط با بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در آنجا هم برای کسب خوشرنگ ترین مدال به میدان می روم. این را در همان پارالمپیک ریو هم گفتم. ضمن اینکه من فکر می کنم پارالمپیک توکیو بهترین پارالمپیک تمام ادوار تاریخ باشد؛ حتی از پکن هم بهتر. ژاپن کشور بسیار پیشرفته ای است و از زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار است.

مدال آور طلایی پارالمپیک ایران در پایان با بیان اینکه باید زیر تیغ جراحی برود، گفت: من به زودی دو عمل جراحی بر روی پای چپم انجام خواهم داد و پس از بهبودی، دوباره به تمرینات بازمی گردم و باقدرت کار خودم را دنبال می کنم.

ارسال نظر: