یک استاد دانشگاه و کارشناس امور جوانان بیان کرد:

درک مشکلات جوانان اولین مسئولیت وزیر جوانان است/ جوانان ما دچار سردرگمی شده‌اند

کدخبر: 2071173

این استاد دانشگاه و صاحبنظر در حوزه جوانان گفت: جوانان ما دچار سردگمی شده‌اند، پاسخگویی به این سردرگمی تنها با درک دغدغه‌های جوانان میسر خواهد شد و این مسئله باید برنامه اصلی وزیر جدید ورزش و جوانان باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر ابراهیم آبادی در این خصوص گفت: انتقادات و مسائلی که به حوزه جوانان وارد است مشکلات پیچیده ای نیست و مهمترین مسئله این است که برای پاسخ به نیازهای جوانان ابتدا باید به شناخت درستی از نیازها، احساسات و مشکلات انها برسیم.

وی افزود: مسئله عمده این است که مسئولین ما، جوانان به خصوص نسل جدید که در یک مسیر پرشتاب تغییرات فرهنگی و تکنولوژی قرار گرفته اند را باید درک کنند و وزیر ورزش و جوانان به عنوان مسئول اصلی این حوزه باید به درک درستی از اتفاقات و احساسات این قشر از جامعه برسد تا در آینده دچار مشکلات پیچیده تری نشویم.

دکترابراهیم آبادی تاکید کرد: وزیر جدید ورزش و جوانان می بایست اولین گام خود را در شناخت جوانان قرار دهد و این شناخت از طریق ارتباط گیری با این نسل ایجاد خواهد شد تا از این طریق کنش ها، احساسات، نیازهای مختلف آنان مانند نیاز به شغل، مسکن و غیره درک و در نهایت حل شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه درک شرایط وجودی که جوان در آن زندگی می کند اولین قدم در حل مسائل جوانان است اظهار داشت: ایجاد چنین درکی طبیعتا موجب می شود تا برنامه ها واقعه بینانه و عمل گرایانه باشد و ما را از پرداختن به مفاهیم و واژگان به سمت عمل گرایی سوق دهد.

دکترابراهیم آبادی با اشاره به لزوم حضور جوانان در مسئولیت های مختلف کشور افزود: مسئولین ما با شناخت صحیح از احساسات و مسائل جوانان باید به آنها میدان عمل بدهند. جوانان ما دچار سردگمی شده اند، پاسخگویی به این سردرگمی تنها با درک دغدغه های جوانان میسر خواهد شد و این مسئله باید برنامه اصلی وزیر جدید ورزش و جوانان باشد.

ارسال نظر: