مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"توسعه تعاون" همچنان همکاری خود را با "آتیه داده پرداز" ادامه می‌دهد

کدخبر: 2071355

"آتیه بهار" شرکتی متعلق به سیامک نمازی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور است که توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

یک مدیر ارشد بانک توسعه تعاون تایید کرد که بانک متبوع او همچنان قرارداد همکاری خود با شرکت آتیه داده پرداز را دارد و این روند را ادامه خواهد داد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، شرکت "آتیه داده پرداز" یک شرکت ارایه دهنده خدمات سرویس پیام کوتاه بوده که گفته می‌شود از زیر مجموعه‌‌های شرکت "آتیه بهار"، محسوب می‌شود.

شرکت "آتیه بهار"، شرکتی متعلق به سیامک نمازی بوده و درحال حاضر با ۱۲۵ نهاد دولتی و حاکمیتی و تعدادی از بنگاههای اقتصادی قرارداد همکاری دارد.

سیامک نمازی یکی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور معرفی شده که مدتی قبل، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون در گفتگو با « نسیم آنلاین» افزوده که ارسال پیامک‌های این بانک توسط شرکت آتیه داده پرداز صورت می‌پذیرد.

به گفته محسن ابراهیمی، استعلام شرکت‌های طرف قرارداد با بانک بر عهده واحدهای پشتیبانی و حراست بوده و افزود که این دو واحد حتی پس از برگزاری مناقصات،بر عملیات عقد قرارداد با شرکت برنده، نظارت دقیق دارند.

ارسال نظر: