باشگاه مدرسان سواد رسانه ای برگزار می کند

ثبت نام دومین رویداد "تربیت مدرس کتاب تفکروسوادرسانه ای"

کدخبر: 2071684

دومین رویدادِ "چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟" ویژه معلمان این کتاب با حضور مولفین کتاب درسی و پژوهشگران و مدرسان مجرب این حوزه ۲۰ام و ۲۱ام آبان ماه برگزار می شود. مهلت ثبت نام تا ۱۶ آبان ماه می باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دومین رویدادِ «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟»، ویژه معلمان این کتاب توسط «باشگاه مدرسان سواد رسانه ای» برگزار می شود. این رویداد دو روزه در تاریخ پنجشنبه و جمعه 20 و 21ام آبان ماه 1395 با محوریت آموزش تدریس فصول 2، 3 و 4 کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم و تجربه نگاری تدریس سواد رسانه ای و با حضور جمعی از مولفین کتاب پایه دهم و پژوهشگران و مدرسان مجرب این حوزه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پس از استقبال معلمان از نخستین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟» که یکم مهر ماه سال جاری با محوریت ارائه دیدگاه کلی از کتاب و شیوه های تدریس فصل 1 کتاب برگزار شده بود، و با توجه به پیشرفت سیرِ این کتاب درسی در مدارس و نیاز روزافزون معلمان سراسر کشور، در رویداد دوم تصمیم گرفته شده است تا فصول 2، 3 و 4 کتاب با محوریت شیوه های تدریس برای معلمان این حوزه ارائه شود. همچنین در نیم سال دوم سال تحصیلی فصول باقیمانده کتاب در رویداد دیگری توسط باشگاه مدرسان سواد رسانه ای ارائه خواهند شد.

در همین راستا عناوین و اساتید این رویداد به ترتیب زمان ارائه در ادامه آورده شده است:

1- تجربه نگاری تدریس سواد رسانه ای برای دانش آموزان: دکتر لیلا وصالی (مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای) و جمعی از مدرسین این حوزه.

2- شیوه های تدریس فصل 2 کتاب تفکر و سواد رسانه ای: دکتر علیرضا موذن (عضو هیأت تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای)

3- بیان تجربیات پژوهشی - عملی در حوزه آموزش سواد رسانه ای: دکتر بهاره نصیری (مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای)، وحیده شاه حسینی (مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای)

4- شیوه های تدریس فصول 3 و 4 کتاب تفکر و سواد رسانه ای: حسین حق پناه (عضو هیأت تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای)

گفتنی است این رویداد توسط مدرسه هنر و رسانه آینه به نشانی تهران، خ انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین، جنب ترنجستان سروش، بن بست سروش، پلاک 2 برگزار می شود. متقاضیان شرکت در دوره، برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام می توانند از طریق سایت Ayenehschool.ir اقدام نمایند. همچنین ظرفیت دوره محدود بوده و آخرین مهلت ثبت نام یکشنبه 16 آبان ماه است. قیمت شرکت در دوره نیز 200,000 تومان می‌باشد.

ارسال نظر: