در دیدار همتای اسلوونیایی

تخت‌روانچی بر گسترش همکاری‌های بانکی ایران و اسلوونی تاکید کرد

کدخبر: 2072068

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه ایران در دیدار معاون وزیر خارجه اسلوونی ضمن استقبال از گسترش روابط و همکاری های دو کشور، بر همکاریهای بانکی بعنوان یکی از الزامات توسعه همکاریهای تجاری و اقتصادی دو طرف تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خانم "داریا بادواژ کورت" معاون وزیر خارجه اسلوونی که به منظور برگزاری دور دوم مشورتهای سیاسی دو کشور و نیز آماده سازی زمینه دیدار رئیس جمهور آن کشور به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، امروز(چهارشنبه) با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان ملاقات و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون وزیر امور خارجه اسلوونی با اشاره به تنظیم سفر رئیس جمهور این کشور به جمهوری اسلامی ایران و تصمیم اسلوونی برای بازگشایی سفارت در تهران تاکید کرد که این موارد حاکی از اراده سیاسی لوبلیانا برای ارتقای مناسبات و همکاریها با جمهوری اسلامی ایران است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن استقبال از گسترش روابط و همکاری های دو کشور، بر همکاریهای بانکی بعنوان یکی از الزامات توسعه همکاریهای تجاری و اقتصادی دو طرف تاکید کرد.

اجرای برجام، موضوعات منطقه ای همچون سوریه ، یمن و وضعیت بالکان نیز از از دیگر محورهای گفتگوهای معاونان وزرای خارجه دو کشور بود.

ارسال نظر: