نمی‌شود ومبلی را مقر شکست‌هایمان جلوه بدهیم

پوچتینو: باید در موناکو پیروز شویم یا با جام خداحافظی کنیم / جلوی ۸۵ هزار هوادار شرمنده شدیم

کدخبر: 2072109

سرمربی تاتنهام گفت: حالا با شکست خانگی مقابل لورکوزن باید در موناکو پیروز شویم یا با جام خداحافظی کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته در ومبلی با یک‌گل مغلوب بایرلورکوزن شد تا با 4 امتیاز پس از موناکو و بایرلورکوزن در رتبه سوم جدول گروه 5 لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

مائوریسیو پوچتینو پس از پایان این دیدار اظهار داشت: حالا با شکست خانگی مقابل لورکوزن باید در موناکو پیروز شویم یا با جام خداحافظی کنیم. اگر موناکو را ببریم باید زسکا مسکو را شکست دهیم یا خداحافظی کنیم. می‌توانیم بهانه‌های زیادی بتراشیم اما مشکل روانی با ویمبلی؟ هشتاد و پنج هزار هوادار داشتیم که ما را می دیدند و این باعث شرمندگی است.

وی ادامه داد: نمی‌شود که ویمبلی را مقصر جلوه داد. باید بیشتر از این از خود نشان می‌دادیم. باید در مقابل آینه به خود بگوییم که زمان پیشرفت است. شکست نخست در اینجا را می‌شد گفت اتفاق بود اما دوباره همین کار را انجام دادیم. چیزی اشتباه است و باید آن را پیدا کنیم. در موقعیت بدی قرار داریم و باید صادق باشیم. مشکل از رویکرد ما نیست؛ این است که کیفیت‌هایمان را نشان نمی‌دهیم. به مراتب از چیزی که دیدید بهتریم. شاید برای بازیکنانم زمان بر باشد تا حضور همزمان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان جا بیفتد. ما در دو رقابت دشوار جهان هستیم. دیدن واکنش آن‌ها خوب خواهد بود.

ارسال نظر: