پدر شهید فهمیده در گردهمایی بزرگ "فرزندان شهدای اسلام":

امروزه دشمن با جنگ نرم، قلب و ذهن فرزندانمان را نشانه گرفته است

کدخبر: 2072226

گردهمایی بزرگ "هئیت فرزندان شهدای اسلام" شب گذشته با حضور جعی از فرزندان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در سالن اجتماعات امامزاده صلح(ع) تهران برگزار شد.

به گزازش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گردهمایی بزرگ "هئیت فرزندان شهدای اسلام" شب گذشته با حضور جمعی از فرزندان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و چهره هایی چون سردار طلایی، فرمانده دوران دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، سردار انصاری ، قائم مقام بنیاد شهید و عباس صمیمی مدیرکلر بنیاد تهران بزرگ در سالن اجتماعات امامزاده صلح(ع) تهران برگزار شد.

محمد تقی فهمیده، پدر شهید محمد حسین فهمیده در گردهمایی فرزندان شهدا که در جوار حرم مطهر امامزاده صالح(ع) برگزار شد به فرزندان شهید حاضر در این مراسم : شما فرزندان شهدا باید سعی کنید در راه خدمت به اسلام و مسلمین حرکت کنید دامه دهنده راه اسلام و انقلاب اسلامی باشید.

پدر شهید فهمیده افزود: ما باید در راستای اهداف اسلام به انجام کارهای گوناگون فرهنگی بپردازیم زیرا دشمنان ما در حال فعالیت در این حوزه هستند از این رو ما باید بسیار مواظب باشیم یعنی در حرف زدنمان هم باید سنجیده عمل کنیم تا بتوانیم اسلام را یاری کنیم و این از وظایف خانواده های شهدا است زیرا اگر ما به دنبال این اهداف متعالی نباشیم پس از سایر اقشار جامعه انتظاری داریم.

وی تاکید کرد: وصیت نامه شهدا را بخوانید و سعی کنید آن را به دیگران انتقال دهید و از وصیت نامه شهدا جزوه تهیه کنید و به مدارس هدیه بدهید تا فرزندان کشورمان نیز از این گنجینه های فاخر استفاده کنند ما اکنون در جنگ نرم به سر می بریم و دشمنان ما در حال انجام فعالیت های فرهنگی هستند درنتیجه ما باید مقاومت و البته مقابله به مثل کنیم و مانند شهیدانمان از اسلام و انقلاب دفاع کنیم و همواره را آنان را ادامه دهیم.

این پدر شهید افزود: در حال حاضر اوضاع خیلی بدتر از 20 سال گذشته است زیرا در آن سالها دشمن بصورت رو در رو و با اسلحه مقابلمان ایستاده بود اما امروز وارد تک تک خانه های ما شده است و سعی کرده روی قلب و ذهن فرزندان ما تاثیر بگذارد.

وی اضافه کرد: شما فرزندان شهدا باید هوشمندانه به سخنان رهبر گوش کنید و در جهت اهداف اسلام حرکت کنید شما می توانید با منتشر کردن وصیت نامه شهدا در بین مردم ادامه دهنده راه شهدا باشید و به جوانان کشورمان آگاهی بدهد.

محمد تقی فهمیده در پایان سخنانشان بیان داشت: حرف رهبر عزیزمان برای ما حجت است و ما با حرف شنوی کامل از مقام معظم رهبری می توانیم به انقلاب کمک کنیم. ما خانواده شهدا باید وحدت داشته باشیم و به اهداف متعالی شهدا ادامه دهیم و البته مطالعه کنیم در مورد اینکه شهدا چرا دنبال شهادت رفتند تا با اهداف ولایی آنها آشنا شویم.

وی در پایان گفت: همانطور که شهدای مدافع حرم ادامه دهنده این مسیر هستند و ما باید با رفتن به تشییع جنازه این بزرگواران به جهانیان اسلام را معرفی کنیم.

گفتنی است ، گردهمایی بزرگ فرزندان شهدای اسلام در ماه یکبار با عنوان "سوره های سرخ" در جوار حرم امامزاده صالح(ع) برگزار میشود.

ارسال نظر: