نماینده رهبر شیعیان بحرین با دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر دیدار کرد

کدخبر: 2072409

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم (رهبر شیعیان بحرین) در ایران با دبیرکل و معاونین جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در خصوص تحولات بحرین به گفتگو کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم (رهبر شیعیان بحرین) در ایران با دبیرکل و معاونین جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در خصوص تحولات بحرین به گفتگو کرد.

نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران با توجه به اعتصاب مردم در بحرین گفت: حمایت مردم بحرین از این شخصیت برجسته دینی ادامه دارد و هرگز به مقامات اجازه تعرض و خدشه وارد کردن به وی را نخواهند داد. اعتصاب کنندگان به مقامات می‌گویند "اگر می‌خواهید به شیخ عیسی قاسم برسید، باید با تانک‌های خود از روی اجسادمان عبور کنید". و این مسئله در حالی است که منطقه در محاصره نیروهای امنیتی و موانع سیمانی و سیم‌های خاردار قرار دارد.

شیخ عبدالله الدقاق افزود: حکومت (آل خلیفه) مشکلات فراوانی را ایجاد کرده و از ورود و خروج مردم جلوگیری می‌کند و مسیر ارتباطی تنها از طریق دو گذرگاهی که حکومت اختصاص داده، صورت می‌گیرد. نیروهای حکومتی همچنین به تصویربرداری از شرکت کنندگان در اعتصاب و بازداشت و بازجویی تک تک آنها دست می‌زنند.

در این جلسه حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از زحمات بزرگان بحرینی بیان داشت: از آنجایی که بحرین برای قدرت های منطقه ای و فرا منطقه ای از یک ارزش ویژه ژئوپولیتیکی برخوردار است با شکل گیری بیداری اسلامی در بحرین، کشورهای مخالف از جمله عربستان سعودی با منحرف کردن پروژه اعتراضات استقلال خواهانه مردم بحرین، صورت مساله را تغییر داده اند و با توجه با اقدامات نژاد پرستانه دولت و پادشاه این کشور در قبال شیعیان و همچنین نبود دموکراسی، آزادی بیان، و همچنین اصلاحات ضعیف سیاسی شاهد موج عظیمی از اعتراضات مردمی در این کشور می باشیم که این اعتراضات از سالها پیش آغاز شده است.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در ادامه افزود: مواضع و عملکرد سازمان دیده‌بان حقوق بشر در بحرین و سازمان ملل متحد در خصوص جنایات عربستان و حکومت آل خلیفه در بحرین جای تأمل و ناراحتی دارد , زیرا که مدعیان حقوق بشر و صلح جهانی به دلیل پول های کثیف آل سعود چشم بر همه جنایت ها و کودک کشی ها و تجاوز های آنان در بحرین و یمن و سوریه و عراق و سایر کشور ها بسته اند و شاهد آن هستیم که روزانه چه کودکان و مادران و مردم عادی بی گناه توسط آنان و یا دست نشانده های آنان کشته می شوند . اسماعیلی در پایان ضمن تشکر از مقاومت مردم بحرین بیان داشت : جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزاربه عنوان سازمان مردم نهاد متشکل از فرزندان شاهد آمادگی و حمایت خود از مردم و شیعیان بحرین را اعلام می دارد و با تمام ظرفیت و امکانات تلاش می نماید مظلومیت مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم را اشاعه دهد.

در این نشست دکتر محمد کاظم توحیدی معاون جذب و توسعه منابع انسانی و دکتر بابک خادمی مشاور سیاسی دبیرکل و احسان دستمالچی قائم مقام روابط عمومی و ارتباطات به بیان ظرفیت ها و دستاورد های جمعیت و همچنین پیشنهادات و راهکار های بنیادی و عملیاتی جهت برنامه های مشترک پرداختند. شیخ عبدالله الدقاق از فعالان عرصه فرهنگی و سیاسی بحرین و نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران و همچنین نماینده جامعه المصطفی در بحرین و دارای موسسات فرهنگی و حوزه علمیه برادران و خواهران در قم می باشد.

ارسال نظر: