یک منبع آگاه خبر داد:

حضور احمدی در معاونت سیاسی وزارت کشور قطعی شد/ خداحافظی دبیرکل از هلال احمر

کدخبر: 2072841

یک منبع آگاه از قطعی شدن حکم احمدی دبیر کل فعلی هلال احمر در جایگاه معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » باشگاه خبرنگاران نوشت:

با نزدیک شدن به ایام انتخابات، وزیر کشور تصمیم به تغییرات در معاونت سیاسی این وزارتخانه گرفته است.

عبدالرضا رحمانی فضلی قصد دارد برای این پست حساس که در زمان انتخابات نقش کلیدی در وزارت کشور ایفا می کند، یک فرد با تجربه را انتخاب کند و به همین منظور همانگونه که خود در مصاحبه خود اعلام کرده، علی اصغر احمدی محتمل ترین گزینه برای این پست به شمار می رود.

احمدی گزینه جایگزین مقیمی

وی افزود: بر این اساس از آقای مقیمی درخواست کردیم در حوزه قائم مقامی بنده بیایند و به ما کمک کنند چرا که به هر حال ما موضوع انتخابات را داریم و این حوزه به جهت ایجاد هماهنگی بین استان‌ها بسیار مهم است چون انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری همزمان برگزار می‌شود و بر این اساس نیاز بیشتری وجود دارد که فردی کمک بنده در این حوزه باشد.

وزیر کشور تأکید کرد: به هر ترتیب در این شرایط باید جای ایشان (مقیمی معاونت سیاسی وزارت کشور) هم فردی را قرار دهیم که یکی از گزینه‌های مطرح آقای احمدی است و خودم هم با ایشان صحبت کردم که قرار شده ایشان فکرشان را کنند و بعد از این ایام عزاداری‌ها به ما اعلام کنند که اگر به توافق رسیدیم ان‌شاءالله ایشان را به عنوان معاون سیاسی بگذاریم.

احمدی که اکنون دبیرکل جمعیت هلال احمر محسوب می شود، پیش از این رسما معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری بود و بعد از انتخاب به عنوان دبیرکل و دو شغله شدن، باز به کار خود در معاونت هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد اما اینبار به صورت غیر رسمی.

در سوابق احمدی امده است که او پیش از این معاون وزیر کشور در دو دوره، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا، دبیر شورای امنیت کشور، استاندار گلستان و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم بوده است.

در این ارتباط احمدی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاضر به تایید قطعی شدن حضورش در معاونت سیاسی وزارت کشور نشد و به گفتن این جمله که «هنوز حکمی صادر نشده و از آقای وزیر پیگیری کنید» اکتفا کرد.

اما یک منبع آگاه در این ارتباط به خبرنگار ما گفت که طی چند روز آینده حکم احمدی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور صادر می شود و او از دبیرکلی هلال احمر کنار خواهد رفت.

ارسال نظر: