جوانمردی: رقیبانم در رویارویی با من دچار استرس می‌شوند/ برای موفقیت در آینده سخت‌تر تمرین خواهم کرد

کدخبر: 2073387

تیرانداز پارالمپیکی ایران گفت: من به این موضوع توجه داشتم که رقیبانم در رویارویی با من دچار استرس بودند و این امر برای اینکه مرا شکست دهند کارشان را دشوار می‌کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، ساره جوانمردی در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو موفق شد در دو ماده تپانچه بادی ۱۰ متر P۲ و مختلط ۵۰ متر P۴ به مدال طلا دست پیدا کند. وی کسب مدال در P۴ را اتفاق خوشایندتری تلقی کرده است.

وی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: بله؛ واقعا زمانی که در P۴ به مدال دست پیدا کردم نسبت به کسب مدال در P۲ احساساتی تر شدم. دلیل ساده این امر این است که طلای P۴ همیشه جزو ارزشمندترین مدال ها بوده و من اکنون این مدال را در کارنامه ام دارم. طی دو ماه پیش از پارالمپیک تلاش فراوانی برای کسب آن انجام دادم و آرزوی فراوانی برای به دست آوردن آن داشتم. البته رقابت برای من ساده نبود. بنابراین در آن لحظات احساس آرامش و شادی بسیاری داشتم.

جوانمردی در ادامه افزود: من به این موضوع توجه داشتم که رقیبانم در رویارویی با من دچار استرس بودند و این امر برای اینکه مرا شکست دهند کارشان را دشوار می کرد. من خودم هم زیر فشار قرار داشتم، چون شما در بازی های پارالمپیک حضور دارید. به دلیل موفقیت هایی که من در گذشته به دست آورده بودم هرکسی به طور خودکار انتظار داشت که عملکرد خوبی داشته باشم و بالاتر از آن، خودم رویاهایی داشتم که باید با آن کنار می آمدم. وقتی نتوانستم در دور مقدماتی بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم کمی نگران شدم که مبادا اوضاع خوب پیش نرود.

جوانمردی گفت ایمانی که به موفقیتش داشت باعث شد که آرامش و اعتماد به نفس خود را بازیابد. وی افزود: بهبود رکوردهای جهانی هدف اولیه من در پارالمپیک ریو نبود. من حتی سخت‌تر تمرین خواهم کرد تا در رقابت‌های دیگر و پارالمپیک بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. می دانم که این امر محقق خواهد شد.

تیرانداز پارالمپیکی ایران در پایان از مربی و دوستان خود که در شرایط دشوار به او کمک کردند تشکر نمود.

ارسال نظر: