دبیر ستاد مرکزی اربعین خبر داد:

خروج یک میلیون زائر ایرانی اربعین از مرزها به سمت کربلا/ پیش‌بینی‌ حضور بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی

کدخبر: 2073523

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی رفته رفته از مرزهای کشورمان خروج پیدا می‌کنند، گفت: تا عصر شنبه بیش از یک میلیون نفر از زائران اربعین از مرزها به سمت عتبات عالیات در عراق خروج یافتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید آقابابایی در گفتگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: تا عصر امروز (شنبه) یک میلیون و 27 هزار 984 نفر از مرزهای سه‌گانه شلمچه، چذابه و مهران به سمت عتبات عالیات رهسپار شدند.

وی ادامه داد: وضعیت مرزهای کشورمان در شرایط مناسب و عادی قرار دارد و وضعیت مرز مهران نیز نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است؛ امیدواریم زائران اربعین حسینی نیز به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی اربعین دقت لازم را داشته باشند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: تمامی زائران باید مدارک قانونی اعم از ویزا و گذرنامه را به همراه داشته باشند چرا که اجازه خروج به افرادی که نقص مدارک داشته باشند داده نخواهد شد.

آقا بابایی توصیه کرد: زائران اربعین حسینی به دریافت بیمه و خدمات پزشکی اهتمام کنند و در این باره به بیمه تعیین شده مراجعه داشته باشند؛ کامل بودن مدارک زائران موجب تسهیل در سفر پیش‌رو خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در ایام اربعین حسینی بیش از دو میلیون نفر از مرزهای کشورمان خروج پیدا کنند و این روند نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

ارسال نظر: